Kızlar haftanın bikaç günğ evin önünden eski halıları alıyoruz vs arabsı geçiyor bnde iki halımı ve yolluğumu satacam ama kirli bu sene yıkamadım daha yıkamaya gönderip mi satayım yoksa öyle versem yanlış olurmu sizce nasıl yapayım
Yok canim niye yikiyosun onlar arkadasin dedigi gibi eskici gibi bisey zaten cüzi fiyat veriyolar bide yikama parasimi vericeksin
Haklısnz
Aynn yıka miyim bence de haklısınz
anneannemin çok değerli bı halısını bu hali iyice eskimiş teyze bak sana yumuşacık yeni bı halı verelim diye kandırıp almışlardı anneannemde saf temiz yürekli okuması yazması yok ne bilsin kadın yılların halısı diye vermiş normal şartta ona verdikleri halıdan 20 tane edermiş en az hiç sevmiyorum o yüzden o eski halılar aliyoooozzz diye bagiranlari
Ama başka nereye satabilirm ki
sizinkiler zaten normal halidir sikimti olmaz satması benim dediğim halı İran halisi
Geçen hafta İstanbul’da bir halı gördüm eşime çok beğendim ne olur alalım diye yalvardım resmen. Enteresan bir şekilde eşim kabul etti. İçeri girdiğimde yaşadığım şoku asla unutmayacağım. Halı neredeyse evimle aynı fiyatmis
3 milyon dedi ya ![]()
Ya İran halısu çok pahalı olur bide evet bnmmkiker normal
saray halısı mıymış o ne öyle![]()
Soramadım.. o anın şokuyla aklıma gelmedi.. ![]()