Halimiz ne olacak bu dusmeler bizi bitirdi

1yasin da henüz yürümüyor ama cok düşüyor kafa üstü pat yerde ayaktayken geri düşmesi gürültüye geliyor um o parkeden çıkan ses valla Allah koruyor nasil is bu anlamadım 2 saniye ayrılamıyorum yanindan

Başlarına kask takmak lazım :smiley: dedıgınız gıbı elhamdülillah ALLAH koruyor

Öyle valla kötü düştü ama keyifli oynuyor surekli böyle geri den düşüyor gözünde vs bisey yok bin şükür kusma falan da yok

Bundan alabilirsin. Benimki de öyleydi hatta bir ara kendini geriye atıyordu oyun yapmak için bunu kullandım rahat ettim. Tabi arkaya düşünce koruyor

Bundan aldim aylar önce sağa sola kayıyor sıkılıyor cekiyor çıkardı tam bir cingen

Evet biraz kayıyor ama belki, havalar sıcaktı ya o yüzden bunalıp çıkarmak istemiş olabilir.

Benim oglanin var sirt cantasi gibi ama

abisi alivermis sagolsun bide kafasina almis ama taktiramadim sapka hic sevmiyo

11 ayligiz bizimkide bi kac gun once emeklerken kaydi yuzunu yere vurdu alt disleri ust damagi siyirdi etleri geri siyrildi nevrim dondu gorunce. Bi dakka yanimizdan ayirsam olmadik.yerlere cikiyo insan korkuyo

Her dönemleri farklı bacım adimliyor bizimkide yürüme hevesi hep kafa göz gidiyor Rabbim korusun diyoruz düşen kalka büyüyecekler o kafa aparatlarinida takmıyor bizimki öyle geçiyor günler