Astronot mont mu daha iyi normal mont mu 1 yaş kızım için soruyorum astronot mont
Normal mont ama sstronot alirsan ayaklari dikili olmasin kullanisli olmuyo
Geçen sene astronot kullandim. Sıcak tutması olarak iyiydi ve içine altına ne giydirsem derdi olmuyor hemen üstüne giydir çık oluyor. Ama altini degistirrirken zor oluyordu dışarda. Bı daha montu tamamen çıkar tekrar giydir . Bu sene artık 15 aylık dayısı hediye almıştı normal mont onu kulalnicam astronot almiycam.
Merhaba, ben kısa kont aldım. ( 13 aylik bebegim) altina da ayrica tchibo dan termal askılı tulum alicam. Cok soğuk havalarda tulumla giyer daha makul zamanlarda montu tek kullanabilirim.