sonuç nedir paylaşır misiniz
Ultrason da bişey çıkmadı çok şükür
çok şükür ![]()
![]()
Öyle valla teşekkürler ![]()
![]()
Sezeryan oldum doğumdan sonra tam 3. Ayda regl oldum ama 1 yıla kadar olmayabilir ya normal takma kafana
sonuç nedir paylaşır misiniz
Ultrason da bişey çıkmadı çok şükür
çok şükür ![]()
![]()
Öyle valla teşekkürler ![]()
![]()
Sezeryan oldum doğumdan sonra tam 3. Ayda regl oldum ama 1 yıla kadar olmayabilir ya normal takma kafana