Hamilelik kanama

Kızlar hamileyim ve sürekli kırmızı kahverengi lekelenmelerim oluyo 4. Gebeliğim 2 si düştü.

Doktor kontrollerimde sıkıntı yok ama böyle birşey başına gelen var mı

İkinci geceliğine 30. Haftada bir lekelenme olmuştu kahverengi şekilde. Hemen hastaneye gittim ama bir sorun olmadığını söylediler, şükür zamanında da doğdu.

Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama bir doktora gidin derim

6 haftalık gebeyim .

İki ayrı doktora kontrole gidiyorum. Rahim ağzı uzunluğu kese çok şükür yolunda ama bu akıntı canımı sıkıyor

E daha 6 haftalık yerleşme kanaması olabilir keseyi görmüşsün her şey yolundaysa yerleşme kanamasidir

Her ihtimale karşı dr gidin benım de 8. Haftalarda aynısı olmustu yerleşme kanaması diye çok üstüne düşmedim meğersem düşük yapmışım. Doktor gelseydin de bişey değişmezdi dedi ama yine de hemen gitmek gerekir diye düşünüyorum

3 ay çekmiştim bende lekelenme olarak geliyordu canım kese çevresinde kanama alanları vardı ondan kaynaklı idi progestan kullandım bende 7. Aya kadar düşün sonra kesildi koyu ise rengi korkma hiç