Ben doğumdan sonra hep gecikiyodum normal adet tarihimden hep bi hafta falan sonra oluyordum ilk defa bi hafta önce lekelenme oldu yani olabilir mi böyle bişey
İlk hamile olduğumu da 13 gün geciktikten sonra kan vererek öğrenmiştim kışa yaza geçerken hep öyle gecikirdi şimdi ilk defa böyle erken oluyor ondan soruyorum size
Bnm de hamileliğimde normal adetten on gün öncesi önce leke görmltm daha sonra adet kanı gibi gelmşti ama ondan sonra artık adet olmadım hamileymşm demek
Ayy ben de şu an benzer bir durumdayım ne oluyor bize ben leke ile alakalı bişey diyemiyorum benim hiç leke gelmemişti hamileliğimde. Başka belirtin var mı? Bir de şunu merak ettim 13 gün gecikmeden sonra öğrenmişsinya o zamana kadar hiç idrar testi yaptın mı? Sonuç nasıldı. Benim 8 gün gecikti de bugün bi hızlı test yaptım negatif çıktı ona güvenebilir miyim acaba