Hamilelik olabilir mi 😅

Ben doğumdan sonra hep gecikiyodum normal adet tarihimden hep bi hafta falan sonra oluyordum ilk defa bi hafta önce lekelenme oldu :see_no_evil_monkey: yani olabilir mi böyle bişey

İlk hamile olduğumu da 13 gün geciktikten sonra kan vererek öğrenmiştim kışa yaza geçerken hep öyle gecikirdi şimdi ilk defa böyle erken oluyor ondan soruyorum size :joy::face_with_peeking_eye:

Bnm de hamileliğimde normal adetten on gün öncesi önce leke görmltm daha sonra adet kanı gibi gelmşti ama ondan sonra artık adet olmadım hamileymşm demek

Yaaa bi kaç güne anlarım eğer gelmeye devam ederse bebiş yok ama etmezse ihtimal var yani

Hayırlısı olsun bebişin kaç aylktı

Ayın 21’inde yaşına giricek​:heart: ben hamileliğe ihtimal vermiyorum ama şuan ya

Bnm kızım arasında bi hafta varmış sağlıklı yaşları olsun inşallah.. Ama evet henüz küçük test yaptnzmı

Amin inşallah hep iyiler çıksın karşılarına​:smiling_face_with_three_hearts: yarın duruma göre yapıcam

Ayy ben de şu an benzer bir durumdayım ne oluyor bize :rofl: ben leke ile alakalı bişey diyemiyorum benim hiç leke gelmemişti hamileliğimde. Başka belirtin var mı? Bir de şunu merak ettim 13 gün gecikmeden sonra öğrenmişsinya o zamana kadar hiç idrar testi yaptın mı? Sonuç nasıldı. Benim 8 gün gecikti de bugün bi hızlı test yaptım negatif çıktı ona güvenebilir miyim acaba :rofl:

:sweat_smile::sweat_smile: başka belirtim yok hayır. Ben hiç o testlerden yapmadım ya beceremiyorum ben direk kan vermiştim

Yine kan mı vereceksin peki, test yaptın mı :smiling_face:

Amin inşallah. Bizi de bilgilendirirsn artık

Bi hafta falan sonra veririm şuan daha çok erken ya

Tabi ki veririm haber

Hamilelik yok şimdilik çok şükür :smiling_face_with_tear:

Hayırlısı olsun en doğru zamanda gelsin inşallah :smiling_face::cherry_blossom:

İnşallah :heart_eyes: