Folik asit icince midem bulaniyo kizlar ya hamile olan anneler siznde oylemi ne yapa bilirim fikir werirmisiniz herkesin tawsiyesini bekliyorum yardm edn![]()
Merhaba canım folik asit aslında ne kadar faydalı bi.ilaç olduğunu hatırlamanı isterim içmesen bebeğin sağlık sorunları olacağını bilmeni isterim o yüzden miden bulansa bile herşey karnındaki mucizen için
bu arada kaç haftalıksın
Canım başka marka al
Hanımlar ben hamilelik döneminde kullanmadım folik asit sadece kan ilacı falan kullanmıştım. Folik asiti hamile kalmadan önce kullanmıştım kutu bitti hamile kaldım ne hikmetse doktorum böyle vermişti bana
Hamilelik oncesinde de baslaniyo
Kizimda icmistim ama bunda midem bulaniyo bide kocaman zeytin kadar
Markayla alakasi yok cnm icemiyorm kullanmayanlar cok aslinda
2 aylik canm
Himm o başka o zaman var ama genelde kullanımla taraftarı doktorlar canım yinede senin kararin
Evet planlıydı kendim gittim istiyorum diye oda verdi kullandım 2 kutu falan
Sağlıkla kucağına al inşAllah
Saol canm su dogumu bi atlatsaydim suni sancidan korkuyorum
Canım folik asiti değiştirebilirsin daha küçük olanları var ondan kullan zaten ilk 3 ay kullanman gerekiyor sonra bırakıyorsun benimde midemi çok bulandırıyordu folik asit ben gece yatmadan içiyordum o yüzden bide bulantım şiddetli olduğu için 5. Aya kadar prilam kullandım ikisini de gece yatmadan içtim uyuduğum için bulantı çok rahatsız etmedi prilaminda pek faydası olduğu söylenemezde işte psikolojik olarak faydası olmuş gibi hissediyordum
ay geçen sene bu zamanlardi ne zor günlerdi ![]()
İnşAllah kndi sancınla tek avazda kurtulursun ben sezeryan oldugum içşn bilmiyorum Allah yar ve yardımcımız olsun
Bnm bebek iki aylik kullanacagim bir ay iyi kotu icecem mecbur en azindan kutuyu bitirimeye cabalicam
Aynen bende iki aylık başladım 1ay kullandım sadece ama yine de bulandi