Arkadaşlar soru başlıkta emzirebilirsem ne kadar emzirebilirim oğluma karşı kendimi suçlu hissediyorum
Dusuk tehlikesi oluyor biraktie bnce bende enziriyodum doktor dusege sebep olur dedi snra bir ay once kanamam oldu dusuk tehlikem war o sirada mecbur biraktirdim
Kuzenim emzirirken hamile kaldı.. hemde ikiz. Doktor belli bir aya kadar emzirebilir sin demişti.. ama kaç aya kadar hatırlamıyorum. Doktoruna sorsan çok daha net bilgi verebilir sana
Ama hemsire bana dedi domtorn oyle dedigine bakma abla dusege sebep oluyo dedi iyi dgil dedi
Düşüğü bilmiyorum da taa eskiden nenelerimiz falan da hamileyken emzirmezmis. Hem karnındaki bebeğe zararlı Hem de süt emzirilen bebeğe dokunurmus hasta olurmuş.
Yani bildiğim kadarıyla ilk dört ay sadece emziriliyor onun dışında kesmeniz lazım
Bana doktor üç ay emzirebilirsin dedi emzirmeye devam ettim ondanmi yoksa olacağından mi bilmiyorum çocuk karnımda öldü beş aylikken kestikden sonra öldü ama gelismemis cocuk
Ewet kesinlikle yaramiyor bi tanidigim wardi hamileydi cocuk emdigi icin hamur gibi yigilip kaliyodu