Hanımlar merhaba, her iki hastaneyi de araştırdım, inşallah normal doğum planlıyoruz. İkisi de iyi sadece sehir hastanesi daha gelişmiş ama yaşadığım ilçede epiduralli doğuma başlanmış. Doğumu nerede yapacağıma karar veremedim. Şehir hastanesinde epidural yok. Sizce hangi hastaneye tercih etmeliyim?
Epidural hakkında tecrübesi olan anneler bilgi verebilir misiniz? İlk dogumum olacak tecrübelerinize ihtiyacım var
Ben sezeryan da oldum bebeğimide gördüm ilk anlarda kendimi kötü hissetmedim akşama kendim yürümeye başladım illaki ağrı vardı ama yeniden olsa yine tercih ederdim bebeğimi ilk ben görmek istiyordum
Epiduralli normal doğum yaptım özel hastanede doktorumun tavsiyesi ile Asla bel ağrısı falan olmadı epidural dünyanın en güzel şeyi bulandan Allah razı olsun . Epidural takılana kadar çektiğim sancının tarifi yoktu epidural takılınca nefes aldım resmen .. yine sancı hissediyorsunuz ama şöyle tarif edeyim normal sancı 10 puansa epiduralle bu sancı 5-6 puana falan düşüyor eğer doktorunuzda uygun görüyorsa epiduralli normal doğum tercih edebilirsiniz