Hangi Model Mont Daha Kullanışlı?

Merhaba arkadaşlar

Bebegime mont alacagım ama kararsız kaldım tulum şeklinde mont mu yoksa kısa normal montlardan mı alsam daha iyi kullanışlı olur? Bebeğim bir yaşında erkek. Tulum astronot şeklinde olanlar bacakları sıcak tuttugu icin mantıklı geldi ama bilemiyorum..

Siz bebişlerinize mont aldınız mı?Alanlar link paylasabilirse cok sevinirim.

Ben almadım ama alacağım bitane hediye geldi normal kısa mont ama ben astronot mont alacağım kızım 1 yaşında

Ben de astronot alacağım geçen kış giydirdiğim de astronottu gelmiyor artık. Mont her bakımdan daha güzel havalar için. Bir de yürüyor artık kısa mont olmaz. Altına kaç kat giydirsem diye düşünmek istemem. 2 - 3 kat giydirmek lazım. Bir de onu çıkartması var. Tulumla da 2 kat giydiriyorum yine ama. Yetişkin tulumu olsa ben bile giyerim bize kışın dize kadar kar yağıyor :face_with_hand_over_mouth:

Biz astronot mont almıştık 4 aylık bebeğim. Bu kış astronot kullanacağım. Civilden almıştık mağazasından

Bende astronot aldım daha kullanışlı geldi sıfır ürünleri de çok pahalı gardırop da yeni etiketli satıyorlar uygun herkesin bütçesini de zorlamaz üşümesin hiçbir bebisimiz

Hepinize tesekkur ederim bende astronot mont alayım o zaman dediğiniz gibi bacakları için kat kat giydirmemiş olurum.

Astronot mont tavsiye ederim kisa mont kucaginiza aldiginizda falan siyriliyo kaba duruyo digeri tulum gibi oldugu icin hem kullanisli hem sicak tutuyo

Bende 3 tane normal mont var . :joy:

O yüzden mont almayacağım. .2 tane uyku tulumu alıp mont yerine kullanacagim​:joy:

Merhaba ben kısa mont artı termal yağmur tulumu almayı düşünüyorum. Hem giydirme çıkarma kolaylığı hem sıcak tutması hem de makul havalarda sadece montu giydirebilmek açısından bana daha mantıklı geldi. Arkadaşlarım da bu kombinasyondan daha memnun kaldıklarını söyledi. Askılı tulum bir tık büyük alındığında, askilari da ayarlanabildigi için bir kaç sene kullanılabiliyor. Montunu da 3 yas aldım, oversize durdu. Astronot tutumları çok seviyorum ama bana kullanışlı gelmiyor. Giydirmesi çıkarması zor geliyor ve hava biraz isindiginda terleme yapıyor.

Bu da mantıklı geldi simdi​:slightly_smiling_face: kışın bir yere gittigimizde kendi aracımızla gidiyoruz aslında cok kalın olmasada olur. Birde bebegim sıcagı sevmiyor. Belki ikisinden de alırım veya sizin dediginiz sekilde yaparım. Teşekkür ederim.

Aynen araba olunca cok uzun süre soğuğa maruz kalmiyorlar. Arabaya binerken sadece montu çıkarıp giymek daha pratik oluyor. Benim alacağım modelde iç polar çıkabiliyor,bahar aylarında da kullanabilirim diye düşündüm.

Ben astronot aldim terletmiyor bile kulanisli

Ben bundan almıştım geçen sene çok güzel

Kızlar ben normal mont aldım. Tulumlara da baktım ama cok kalındı, oglum sıcagı sevmiyor bunalıyor hemen. O yüzdende tulum tercih etmedim. Tavsiyeler icin herkese tesekkur ederim​:rose: