Hangi oyuncaklar

Kizceler oglum 3 aylik olacak ve oyuncak almak istiyorum fakat neler alayim bilmiyorum.

Böyle gelistirci biseylerde olsun istiyorum warmi fikrniz?

Biz 2 aylığız bunu kullanıyoruz canım. Normalde 3 ay üstü ama bebeğim sevdiği için oynayabiliyoruz. Bu olmasa bile bütçene göre istediğin bir eğitici oyun halısı alabilirsin. Uzmanlar tarafından en çok önerilen şey bu zaten

Piyanolu oyun halısı, hışırtılı kitap, çıngırak gibi sesli ışıklı oyuncaklar ama sesin sevimli olması önemli korkmasın sonra. Diş kaşıyıcı, parmak kuklayı siz seslendirip oynayabilirsiniz. Pusete takılan sallanan bazen çıngıraklı olan oyuncaklar alınabilir :smiling_face_with_three_hearts:

Kesinlikle oyun halısı almalısın

Bir de aktivite kartları var , onları göstererek Timmy time yapabilirsin

Çıngırakta dikkatlerini çekiyor gerçi oyun halısı üstünde oluyor genelde ama aklıma geldi

O zeka kartları gercekten uzun süreli bir oyuncak. Asil hala bakıp ne olduklarinı söyler aynasına bakar. Küçükken ne anliyordu bilmem ama gösterince yüzünde gülümseme olurdu.

Ben videosunu çektim, hayvanları tanitiyorum gülmekten katılıyordu , üç ay önce idi bu , yavrum ne anlıyorsun ne görüyorsun acaba sen . Masum melekler Allah esirgesin esoscum

Amin cümlemizinkini :smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:t2: