Hanımlar bakarmisiniz

Mrb hanimlar benim çocuğum erkek 17 aylık şuan aynı yatakta uyuyoruz ve artık acikacasi ayırmak istiyorum sizce doğru Zaman ne Zaman olur aranızda yapıp Bilgi verir misiniz.

Ben farklı birşey sormak istiyorum, bende kızımla uyuyorum ama o kadar alıştım ki bağımlı gibi oldum..Bazen eşimle uyuyorum kızım beşiğinde oluyor mesela kalbim ağrıyor abartısız ve sürekli uyanıyorum en sonunda bakıyorum yine kizimlayim çünkü temas bağımlısı ve bensiz yatakta sürekli dönüp duruyor bu da beni vicdanen ekstra rahatsız ediyor, siz nasıl cocuguzdan ayrı yatmaya hazır oldunuz bende bu konuda yardım istiyorum

İlk önce mrb bende sizin dediğiniz şeyleri aynısını yaşadım ama anladım her hareketinde uyanıyor uyku hafifliği çok var hemen donsen his eder

O yüzden bı iki artık o yerde uydu bende yatağımda aklım kalıyordu kalkıp bakıyordum sürekli sonra bir iki böyle alıştı elimi tutmadan uyumazdi okadar diyim sonra ben yanında ayrılınca uyku süresi artı daha iyi uyumaya başladı sonra onun için en doğru karar yanında ayrılmadı yavaş yavaş zamanla

Su içmek için kalkıyor yada ağladığı zaman hemen yanındayım ama istiyorum ki tamamen yatağında uysun o yüzden kaç aylikken bunu yapmam doğru olur

Merhabalar yanıt için teşekkür ederim, bence bunun bir ayı varsa 17 aylık bir bebek için anneden ayrı uyumak ne erken ne geç bir dönem gibi sanki, yatak ayıran arkadaşlar daha net bilgi verecektir bu konuda, grupta ama çok erken ayıran arkadaşlari da görmüştüm sizin soylediginiz gibi onlarda daha rahat yattiklarinda hem fikirlerdi..

Sizin bebeğiniz kaç aylık

13 ay 8 günlük

Allah bağışlasın geceleri çok su içiyor oğlum normalmi aceba 3 biberon olabiliyor

Teşekkür ederim sizin bebeğinizi de Allah bağışlasın, bunun cevabını doktor verecektir muhakkak ama benim kulağıma hiç normal gelmedi, acıkiyor ve midesini suyla dolduruyor olabilir mi yani aslında mama istiyor olabilir mi

Oğlum 1 yaşındayken bıraktı mamayı bu 1 haftadır böyle yatırmadan önce karnını tok doyuruyorum aslında

O zaman yavaş yavaş onuda birkmam lazım

Günlük icmesi gereken su miktarı var mesela doktor söylemisti ama hatırlayamadım, herşeyin fazlası zararlı neticede ben olsam bende bırakırdım ve mama teklif ederdim böyle bir durumda açsa alır her türlü, yoksa 3 biberon su gece için çok fazla organları da henüz çok minik dikkat etmek lazım, dediğim gibi mantıken konuşuyorum sadece :neutral_face:

Aynen öyle dikat etmek gerek

Gece beslenmesini ben sanırım 5.5 aylıktı bıraktım, kızımda en ufak donmede falan uyanır ya da keyfi şekilde de uyandığı oluyor ama beni kontrol ediyor daha çok ben yanındaysam tekrar dalıyor, yani çok çok nadir olmuştur benim gece mama verdiğim..Hasta olacak ya da akşam çok erken yemek yemisse falan

Çok şükür gece beslenmesi olmadığı için bı nebze olsa uyku düzeni oldu yoksa saat başı uyanır di

Belki de gece acikiyor ama mideyi suyla dolduruyor benim deidgim de olabilir, kademeli bir şekilde su miktarı azaltılarak tamamen bırakması sağlanabilir bir anda kesmek zor olur çünkü işte 3-2-1 diye 1 haftada düzene girebilir su konusu..Onun dışında yatmadan önce son öğünü tok tutan bir yiyecek seçip deneyin ben genelde son ogunde muz veriyorum sadece hem faydalı hem tok tutuyor bunlarda etkili olabilir…

Tşk ederim o zaman vakti kendi yatağımda uyutsam birşey olurmu aceba yoksa ilaki aynı odami şuan için iyi

Öyle yapıyorum yoğurt muz pankek sevdiği şeyleri yok olan öğünü veriyorum bakalım tşk ederim