Bebeğim dokuz ay 20 günlük üç gundur ateşi var
Birşey yemiyir uyuyaysmiyor sürekli uyanıyor hep huzursuz ağlıyor.acile gittik gazı var bide solunum yolu enfeksiyonu dedi antibiyotik ve fitil verdi.sizce neden böyle ateşi 38.5-39 oluyordu
Geçmiş olsun enfeksiyon varmış işte ondan oluyor böyle bizim de geçen hafta aynı oldu antibiyotik kullandık geçti şükür.
Aynı durumda miydiniz çok üzülüyorum yavruma yemiyor içmiyor birden çığlık atıp ağlıyor uyuyamiyor kucagimdsn bıraktığımda ağlıyor sizde de böyle miydi
Solunum yolu enfeksiyonu ateş yapiyo zaten bol meyve ve sulu beslemeye calis
Diyorum acaba başka birşeyi mi vsr doktor anlamadı mi yoksa gerçekten bu mu
Dedigim gibi solunum yolu enfeksiyonu ateş yapar canim kizim hep olur ateside olur
Peki aynı şikayetler mi oluyor sizdede kaç güne iyi olur antibiyotik kullanıyoruz bizde
Antibiyotiği aksatmadan hep aynı saatte kilosuna göre ve doktorun dediği gün kadar muhakkak bitirin. Biz 10 gün kullandık 8.gün falan geçmişti artık evet çok ağlıyor uyuyamıyordu sürekli uyanıyordu.
Geçmiş olsun canım enfeksiyon olduğu için ateş gayet normal sen antibiyotiği kullan ama ateşi düştü diye bırakma ilacı eczacı yada doktor kaç gün dediyse mutlaka ona uy yoksa tekrarlar enfeksiyon. Hiç telaş yapma Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz bol bol su içir , hasta olduğu için yemek istemeyecektir ama ilaçları ihmal etme 1-2 güne toparlar inşallah.![]()
Benim kizim 10 yasinda 5 yildir kışın her ay olur antibiyotik kullanmazsa 1 hafta sonra tekrar ediyo ve 2 gun ates olur
Çok geçmiş olsun bizimkide öyleydi hep antibiyotik kustu sinra tektat ilaç başladılar dört gün sonunda ateşi düştü enfesiyon vardı kanda boğazı kızarmış dedi doktor okşuyordu çok zor günlerdi çok şükür atlattıkama hala uyku düzeni yok
Evet aynen öyleydi emmiyordu sürekli ağlıyordu çayı cayır yanıyordu antibiyotik içerse faydası olur bı kaç güne
Biz üstelik ateşi vardı diye tek bir zibinla üstü açık yatırdık ve ısıttı karnından.surekli gaz sancısı gibi kasıyor ağlıyor uyuyamiyor sancıdan.
Çok geçmiş olsun bende öyle ne çektim sabaha kadara kucamda uyuttum yatirinca ağlıyordu çıplak yatiridm hep şuan iyileşti ama yine sık sık uyanıyor ağlamalar arttı diş mi çıkartacak bilmiyorum
Brnde çıplak yatırdım karnını usuttu daha kötü oldu karın sancisi çekiyor
Karın ağrısı hastayken bizimde oldu ilaçlar ishal yaptı hava sıcak ustumez bence ama i zıbın la yatırım benimko çok atesloudi o yüzden doktor çıplak dursun dedj
Siz nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama biz Ağrı’da yiz geceleri bayağı serin oluyor hala yün yorganla uyuyoruz
Üstelik ilaçlara alerji bile yepti yüzü vücudu septi
Evet bizimkide öyle alerji yaptı yüzünde vucunda kırmızı döküntüler lekeler oluştu doktor çöpe at dedi enflevir di adı ilacın birde azeltin kullanıyordum sonra klamoks yazdilar
Ankara’da yaşıyorum geceleri burasıda serin oluyor evimiz sıcak ama bizim hep