Kizlar 1 aylik bebegin var dun hafif bogaz agrisi hissettim bugun butun vucudum dokuluyo saglik ocagina gittim gribal enfeksiyon gibi duruyo dedi maskeyle geziyorjm evde bebegime bulascak diye cok korkuyorun
Anne sütü koruyor bende üç dört defa geçirdim boğaz ağrısı çok şükür bebeğime bulaşmadi ama benim sinüzit kaynaklı şuan antibiyotuk kullanıyorum aferin burun spreyi falan en son ilaç yazdı doktor çok fazla iltihap var dedi
Benim sutum az geliyo o yuzden mam veriyorum
Bişey olmaz inşallah çok rahatsizsaniz bı doktorla görüşün bebeğin 20 günlükken çok ağrı hasta oldum antibiyotik kullandım boğazlarım sismisti
Ben hasta olmuştum bebeğime geçmişti çok dikkatli olun 11 gün sürdü ![]()
@Lavinarya35 çok geçmiş olsun Allah şifa versin
hastalık eve girince kaçınılmaz oluyor ama
inşaAllah geçmez diye temenni edelim
Bende hasta olmustum bebegım 1 aylıkken onada gecmıstı hata esıme fln bulasmıstı . Sımdı yıne sumuklu oldum ınsAllah bu sefer gecmez![]()
Kolay atlatabildimi bebek naptiniz
Bebek 2 haftada zor atlatı ates yoktu ama balgam oksuruk ve gırıp tarzı borsey olmustu. Hergun burnunu temızledık bende asırı zor atlatım. Gırıp hapsırık oksuruk bogaz agrsı ateslenme zor kendıme gelmıstım kı yıne hasta oldum ınsAllh cabuk ıylesırım.