Hastalık belası

3 4 gündür çok fazla eklem kas ağrım var hasta olma yolundayım parol ve magnezyum kullanıyorum ama geçmiyo bebeğim iri bir bebek taşımakta eğilmekte çok zorlanıyorum kafam yerinde değil başka kullanabileceğim iyi gelecek ilaç var mı emziriyorum dinlenemiyorum bebeğim 4.ayında sürekli kucak istiyor tekim geceleride Uyumuyo

Üzgünüm :cry: çok geçmiş olsun. Başka ilaç kullanılmıyor. Rahatlatıcı bitki çayı içip uyumaya bakın. Bir yakını bir komşuyu çağırın. Mümkünse yaptığı yemekten versin o bile kurtarır. Allah’tan ek gıda döneminde değilsiniz. Bir de onu yedirmesi oluyor o zaman bilmem kaç defa. Zordu baya geçirdik biz de​:cry: Allah yardımcınız olsun

Teşekkürler bebeğimin doktoru nurofen kullanabileceğimi söyledi inşallah 1 tanesi düzeltir beni takviyelerle