2 aylik bebegim var, bogazinda hirilti seklinde balgam yada tukuruk oluyordu bi kac gundur. Serum fizyolojik ile
temizliyorum azalmaya baslamisti ama simdi de hafif oksuruk var. Bende ve esimde oksuruk ve nezle vardi ara salgina yakalandık maske kullaniyorum ama yinede ayni evi soluyoruz ve emziriyorum onada bulasti maalesef. Saglik ocagi calpol kullanmami soyledi. Cok üzülüyorum o oksurdukce. 2 aylik aşılarını oldu dün. Baska yaoacagim bisey varmi sizce daha hizli iyilesmesi icin tavsiyesi olan ?
Hastayken keşke Aşı yapmasaydın canım bol bol emzir burnunu temizle
Nebülizatör ile serum fizyolojik buharı verin sonra gazını çıkarır gibi omzunuza alıp pay pat yapın balgamı sökülür ciğerlerine inmesini engellemiş olursunuz bir de burnunu açın düzenli geçer inşallah korkmayın benimki de bir hafta önce yakalandı yeni yeni iyileşiyor biraz sürüyor tabii ilaç kullanamayınca
Doktora sorduk aşısına engel olacaksa erteleyelim diye, gribal enfeksiyonlar asiya engel olmaz atesi vs yuksek belirtileri yoksa eger dedi o yuzden vurdurduk
Evet surekli serum fizyolojik ile temizliyorum cikariyor balgami oksurugu de cigerine inecej kadar degil cok sukur. Doktor dinledi cigerleri temiz suan emzir bolca dedi, oyle yapıyorum bende. Sagolun