Hastalıkla alakalı

3 gundur ateslenme ,bogazlarda sıslık ,oksuruk ,kulak cınlaması ve bas agrsı ayaga kalktıca basım donuyor kızıma bu ara cok zor bakıyorum esım aksam 7 ıse gıdyır gece 3 gelıyor o zamana kadar kızım bna kok sokturuyor. Esım acıle goturecek acilde calısan bı arkadsı sadece parol verıler dedı başka bırsey yapmazlar dedı ben evde zaten parol kullanıyom . Bogaz sıpreyı fln zarar eder mı acaba 30 sn bır öksürüyorum bazen öksürürken mıdem bulancak gıbı oluyor . Dun bebege bakarak kendıme sırkelı su yaptım basıma yuzume karnıma ayaklarım fln koydum dk bası bezı tazeledım boyle boyle ateşim dustu. Esımde ısten gece 3 gelınce bır guzel sıcak ve ılık dus aldum. Atesım yok ama yatarken sucuk gobı olmusum baya terledım galıba hastalıgımı atım sadece yururken zorlanıyorum bırde oksuruk bnı maf edıyor ne yapmalıyım ballı cay ıctım hergun lımonlu cay ıcıyom yatarken ayaklarımın altına lımon sürüyorum gırıp olmayım dıye sıcak suyla pekmez ıctım hep sıcak seyler tuketıyom tuzlu su gargara fln hepsını yaptım ama oksurugum kesılmedı gece ben oksurdukce bebegım korkuyor uyanıyor sabahı zor edıyok bugunde balgam atıyoryum iyileşiyorum mu bılmıyom bebegıme gecmesın dıye elımden gelenı yapıyom cok kucagıma almayım dıye biberon yuklendım meme reddı yasıyoruz galıba kızmı kucagıma almaya bıle gucum yokken biberon basıt geldı tek olunca ne olcak kaynatamgıl hastaneye gıtı kemoterapi
ıcın annemgılde ankarda gozune cırpı ındı cıkmalık oldu gozu oda amlıyqt olcak sonuc tek basıma anca bu kadar bakabılıyom ne yapcam bılmıyom bır bılgsıı olan var mı ?b

Ateşim oldugunu hissetmiyorum ama bir haftadır ben de boğazım halsizlik bide aşırı terleme var başta ev yapımı sirkeyle gargara falan yaptım ama fayda görmedim adını hatırlamıyorum pembe renkli bi boğaz spreyi verdi eczacı onu kullanıyorum sürekli , iyi geliyo gibi

Bende de sprey var esım eczaneye gıtı bırı onermıs bırı onermemıs sıpreyı bende bı kere sıkıyorum . Ama oksurugum maf edıyor benı bal pekme sıcak caylar lımon derken denıycek bırsey kaldı mı acaba mıdem bulanıyor bazen vajinada anlık acı oluyor dune gore daha ıyım Allah’a şükür. Oksurge ne ıyı gelır dogal olarak bılgın var mı ?

Boş öksürük bende de var gicik yapıyor gibi bişey ama pek bişey yapamıyorum bol su işte tahrişine de sprey

Ayn oyle yapacak bırsey yok yok pekmezden devam

Öksürük için balla toz zencefili karıştır onu 3 öğün ye çok iyi geliyor. Sanada annenede geçmiş olsun tez zamanda şifanı bulursun inşallah

Amın amın​:pray:

Denıycem

Ay ay bacım Allah razı olsun esıme dırek zencefilli aldırdım denedım oksurugum azaldı bıraz :pray:

Ben iki kere hastalandim, birinde antibiyotik öksürük şurubu vesaire verdi doktor. Bence doktora görünün, bu sekilde size de yazık.

Iylestım sayılır cok az bı oksuruk kaldı. Yıne de tsk ederım​:blush:

Babamda sigaradan dolayı çok öksürür doktor demiş onada bunu yap diye çok faydasını gördük sevindim sanada iyi gelmesine inşallah tamamen iyileşirsin :purple_heart:

InsAllh InsAllh :heart: