Kızlar 1.5 aylığına kaynanama gidicem yeni oğlumun bronşit olduğunu öğrendim kaynanam doğu tarafında orada hava kuru tetikler diye korkuyorum. Hava nemlendiricide ne önerirsiniz idarelik?
Kanz marka var ama kullanmadım alacak olsaydım ondan alacaktım doktorumuz gerek yok dedi çaydanlık kaynat odasında o bile yeterli dedi
Ezere marka almıştık bizde güzel suyun içine okaliptus yağı damlattım ama alınca farkettik aşırı da lazım bişey değil çaydanlık daha iş görüyor