Kiar hava nemlendiricisini bebegimin yakinina koyuyorum ama kac saat tutarim bilmiyorum siz nasil kullaniyorsunuz biz 3 ayligiz
Ben yanina koymuyorum normal aciyorum yerinde calisiyo gunluk acmaya calisiyorum 1.2 saat
Merhaba biz de hamileliğimden beri hava nemlendirici kullanıyorduk, doğumdan sonra da kullandık. Eşim gece de nemlendiriciyi açık bırakıp öyle uyuyordu sonraki gün hasta uyanıyorduk. Ne zaman nemlendiriciyi açsak hasta uyanıyoduk onun sebep olduğunu o şekilde anladık. Ortam çok nemli olduğunda daha kolay hasta olunuyormuş. Size tavsiyem sık sık nemlendirmeyin, gündüz kısa süre açıp sonra kapatın. Ben artık kullanmıyorum bebeğim hiç hasta olmadı çok şükür, ama eşimle ikimizi çok zorladı gerçekten
Ben yakınına koymuyorum , bi nem ölçer bulunsun mutlaka buhar makinesinin olduğu odada nem oranı yüzde 60 ı geçmeye başlayınca kapatırsınız. Şehirden şehire nem oranı çok farklılık gösterir nem ölçerle odanın ısı ve nem oranını daha stabil tutarsınız. E bebekte 200₺ ye almıştık kanz ın gayet iş görüyor aklınızda bulunsun
Nemli ortamda bakteriler daha çabuk üreyip daha uzun yaşayabilirler o yüzden ben sadece ısıtıcı açtığımda nemlendiriciyi açıyorum çünkü ısıtıcı odayı hızlı ısıtınca nem dengesi bozuluyor onun dışında açmıyorum artık