Hediye ne olabilir

Merhaba kızlar 3 kızım var en büyükle en küçük kızım aynı gün doğdu biri 10 diğeri 1 yaşına gircek diğer kızımda 7 yaşına gircek 1 ay sonra dışlanıp üzülmemesi adına o 3 nün bir doğum gününü kutlamak istiyorum ama hediye olarak ne alabilirim 2 büyük kızım aralarında kıskançlık tartışma olmaması adına ikisinede aynı şeyi almak istiyorum oyuncak tarzı şeyler düşünmüyorum oynamıyorlar ihtiyaç olarak da özellikle istedikleri bişeyde yok başka ne alabilirim

Kızımda 10 yaşına girecek bizden fotoğraf makinesi istiyor bu anlık foto çıkaranlar var onlardan alabilirsin

Aslında güzel bi hediye ama o tür şeylere kızımın merakı yok maalesef

Takı seviyorlarmi isim kolyesi yaptirsaniz​:smiling_face_with_three_hearts:

Bisikletleri var mı. Yoksa ben olsam çok sevinirdim bisiklet hediye edilmesine

Aklıma ilk olarak takı geldi. Küpe veya bileklik olabilir. Bir de günlük tutma alışkanlığı kızların genelde hoşuna gider. İkisine de isimlerine özel güzel bir ajanda alabilirsiniz.

Bisiklet leri var canm

Kolyeleride çok yenilerini takmaya fırsatları bile olmuyor

el becerilerini gelistirici kendin yap hobi kitlerinden alabilirsiniz.resim seviyorlarsa sayilarla boyama tablo kitleri var. ya da kupa boyama kitleri. orgu kitleri falan olabilir. ben yegenime kupa boyama almistim sevmisti

Elektrikli diş fırçası alabilirsiniz eğer yoksa. 1 yaşındaki miniğimiz için eğitici oyuncaklar alabilirsiniz . Hediyeden anlar mı şimdi gerçi bilmemde​:grinning_face_with_smiling_eyes: ne alsan tamam olur o :sweat_smile:

Paten olabilir, kitap olabilir, Kalem seti olabilir, saat olabilir, isimlerine özel kupa bardak olabilir (fotoğraflı, karikatürlü kişiselleştirilmiş ürünler hazırlayan bir yer bulabilirseniz daha tatlı olur.) atkı, bere eldiven, ayakkabı, çanta gibi bir şeyler olabilir.

Boyanabilen pijama takımı var aranızda alan var mı acaba dün karşıma çıktı sevebilecek leri bişey