2 aylık oğlum var kan gelmeye başladı bu adet kanaması mı sayılıyor adet mı görüyorum anlamıyorum çünkü ilk oğlumda hemen böyle erken olmamıştım baya daha geç olmuştum oğlumu emziriyorum lütfen yardımcı olur musunuz beni aydınlatır mısınız?
Olabilir canım adet kanamasıdır mesela ben emzirme dönemi boyunca adet görmem çocuğumu sütten keserim 2 ay sonra olurum kadından kadına değişiyor
40 mdan sonraki ay olmaya basladim bende
Kırkım çıkdıkdan 2 hafta sonra adet oldum normal bi durum herkesin farklı oluyor kimisi 1 sene olmaz
43 günlükken spiral taktırdım bı kaç gün geçmeden adetim başladı
Ben de 3. Ayimda olmuştum .
Ben 40 kımın bitiği günün akşamında olmuştum doktorum düzenli emzirmediğin için adet olmuşsun dedi
Nasıl oluyor anlamıyorum benim oğlum memeye çok düşkün mesala sürekli emiyor
Ben 40 im çıktıktan 2 gün sonra olmuştum
40 ım çıktığı gün oldum hemen
Bilmiyorum doktor öyle söylemişti bana