Hep çalışıp hem çocuk bakmak

13 aylık kızıma komşum bakıyor ben çalıştığım zaman. Sürekli hasta oluyor kızım. Eve gelince de sürekli hastalığından dolayı ya ağlıyor ya mız mız geceleri de uyumuyor ve benim artık dayanacak gücüm kalmadı

Çalışmak zorunda olmasam bugün bırakırım ama hayat şartları buna müsaade etmiyor maalesef

komşunuzun okula giden çocukları varsa ondan kaynakli hasta oluyordur .Allah kolaylık versin :folded_hands:

Neden hasta oluyor kimden bulaşıyor ortamı temiz mi bakıcı mi komsun eğer öyleyse değiştir senin evinde baksın çocuğun düzeni de bozulmaz

Allah madden ve manen yardımcınız olsun

İmkanları sunan rabbim size de versin ins. Bende sizin gibi düşünüyordum, çalışmadan nasıl gecinecez mutlaka çalışmam lazım diye , sonra cocugumu kimseye bırakamam diye patrona evden çalışmayı teklif ettim kabul etmedi. Bende istifa ettim . Biliyor musunuz tek maaşla geçinip ev kira olmasina rağmen Rabbim kocamın parasına benim çalıştığım zamana göre (cift maaş giriyordu eve ) daha da bereket verdi . Hiç bir şeyden kismadik , diyorlar ya bebek rizkiyla gelir gerçekten öyle imiş . Allah size de yardım etsin inşallah, bebeğe annenin bakması kadar kimse iyi bakamaz kanisindayim