Her gün ne pişirsem diye düşünen anneler 🫣

10 aylık bebeğim var her gün ne pişirsem diye düşünüyorum
Siz neler yapıyorsunuz herkes bi kaç fikir verse :smiling_face_with_three_hearts:

Yese çok fikir var da bzm ki hiçbir şey yemiyor 10 ay 9 günlük

Dün semizotu yemeği yapmıştım. Bugün de yedirip kapanış yapacağız nasipse :hugs:
Genelde öğlen çorba tarzı akşam sebze ya da kıymalı yemek tarzı yediriyorum.

9 aylik olucaz az önce havuc patates tavuk sogan dogradim minik minik az sulu pirip yedirdim. Havalar sicak yogurtlu makarna yapiyorum pirincli yogurt corbasi bide 4 kasik corbasini yogurtlu yapiyorum. Kendi yediklerimizdende yediriyorum bulgur pilavini cok seviyo biraz sulu sebzeli tavuklu yapiyorum

Semizotu bizimde annem bahcesen toplamia yarın yapacam ne koydunuz icinw

Tavuğu parcalayopde veriyorsun cnm yoksa blandirmi

Minicik dogruyom bacim artik blendirdan gecirmiyom oyle veriyom herseyi

Bulgur koyuyorum canım. Yoğurtla veriyorum sonra.

10,5 oldu bugün :hugs:

Bende yarin yapiyim fikir oldu bak hic vermediydim

İnşallah ya. Bizim de 7.diş geliyor hiçbir şey yemediği zaman hazır mama yapıyorum. . Ebebekten aldım Hammm markası. Suya ekleyip cirpiyorsun sadece pişirme derdi yok. O yüzden tercih ettim çok ağladığı bir şey yaptirmadigi zaman yapmak için. Yeni aldım ben de çok çeşidi var. Keçiboynuzlu hurmalı ve şeftalili aldım. Size de fikir olsun. Yemek yemediği zaman verdim tok uyusun en azından. Çok uyanıyor yoksa emmek için.


Yok yapmadı yedi sonraki günler. 3 güne 1 falan verdim her gün değil daha 2 kere yaptım tadı da güzel muhallebi kıvamında oluyor. Gece maması gibi yedirdim.

Tm cnm sağol

Aynen cnm cacığı güzel oluyor yemeğinde ben hiç yemedim çocuğa senuecem

Aaa gercekten iyiymis