Hırıltısı var

Merhalar kızım 4 ay 1 haftalık son 4 gündür sırtından ve burnundan hırıltı duyuyorum sık sık burnunu temizliyorum fakat bi türlü bitmedi sanırım balgamı var çünkü sırtını patpatladıgımda bugün ağzından balgam düştü. Direkt doktora götürmek istemiyorum doğrudan antibiyotik veriyorlar çünkü ilaca bünyesi direkt alışsın istemiyorum. Evde neler yapabilirim burnunu yıkamak dışında önerisi olan var mı?

Nebülizatörle serum fizyolojik buharı verin balgamı yumuşar sonra sırtına pat pat yapın hafif hafif