Husursuz bebek

6,5 haftalık bebegim var 2-3 gündür anca aglıyor kucagima alıyorum uyuyor yataga indirdigimde 5 daka geçmeden gene uyanıp aglayp duruyor.

Kendısını çok sıkıp duruyor ama fetıl ve damla verıyorum zaten gaz için. Neden olablr baska?

kaç gündür bnde 7,5 haftalık bebeğimle birebir aynı sorunları yaşıyorum sanırım gazdan​:woman_facepalming:t2: damla kullanıyorum masaj ile de destekliyorum yoksa rahatlayamıyor gazının tamamen çıktığından emin olunca kundak yapıp ortamı sakinleştiriyorum uyursa uyuyor uyumazsa mesaiye devam​:joy:

Kucagimda sorunsuz uyuyor ındırıyorum başlıyor.

Aynen bende damla verıyorum masaj yapıyorum ama gen boş gaz falan cıkartmıyor, kakasini da yapmıyor​:face_with_diagonal_mouth: ne oldu birden anlamadım.

En son şimdi dişari çıkartım oyle uyudu oda uyanır zaten sımdı hemen

ilk 3 ay anne karnını ozledigi ivin sadece sizin kucaginizda rahatlıyor sonrasında böyle sorunlar olduğunda genelde gaz oluyor

Allah kolaylık versin ben altıydı mamaydı gazdı uyutmaydı vs derken bakıyorum bir sonraki mama saati gelmiş yatağına koyunca baktım uyanıyor tekrar kucağıma alıp bir daha uyutuyorum o zaman uykuya geçiyor yatağına tam uykuya dalmadan koyuyorum ki uyanmasın bir de öyle denesene belki sende de işe yarar :joy: kaka konusunda emzirmediğim için bilmiyorum o anneler nasıl yapıyor ben mamasına hakiki zeytinyağı koyuyorum çay kaşığı ile

Ben bu donemler de yanıma alır beraber uyurdum göğsümüde dışarı çıkarırdım kokusunda uzun uzun uyurdu yoksa baska turlu uyumak imkansızdı en azından dınlenıyordum