İçimde çok kötü bir his var eşim ve eltim

İki gün önce eşimin telefonuna girdim yeni telefon almış şifreyi bana vermiyordu normal de gizlemezdi ama yeni aldığı telefonun şifresini vermedi o lavabodyken bende attım şifresini tuttu whatsapp girdim gece 1 di eltim bunu aramıış cevapsız daha önce de defalarca aramış farklı gün ve saatlerde eşimde bikaç defa normal reels atmış onun dşnda bişey yoktu ve ben defalarca eşimle eltimi rüyamda gördüm birlkte olurken daha önce ben hamileyken eşim eltimden bahsediyordu kardeşi ile evlenmeden önce eşimle eltim aynı iş yerinde çalışıyordu ve bana diyordu ben diyor onun ses tonunu çok seviyorum çok hoşuma gidiyor diye tabi ben buna bayağı kızdım ama neyse aradan bayağı zmn geçti eltimin eşiyle her sorunu olduğunda eşimi arar ona derdini anlatır ama iki gün önce gece on ikide araması beni şaşırttı ondn sonra telefonu elime almaya zmanm olmadı sorayım bi ara bnm isteğim üzerine engellemişti ama kısa bir süre sonra engeli kaldırnştı ay inşallah yanlış hislere kapılmşmdr evet bu ara eşimle taşınacağımz ev konusunda çok tartıştık fikir ayrılıklarına düştük de bilmiyorum nasıl davransam

Bi kadınla bir erkeğin dertleşmesi bana hiç normal gelmiyor evdeki eşlerinin derdini anlamazken dışardaki kadının derdini dinlemeleri bilmiyorum ya daha önce engel atmiş neden geri kaldırma ihtiyacı duymuş konuşmadan duramıyormu birbirinde ekli olmaları bile saçma

Düşündürücü ya şüphe duyardım ne alaka yani herseyin sınırı dozu var orda duracaklar gözlemle bacım

Biraz supeli geldi her şey paylaşılıyor sa ama bir de şöyle borsey var arkadaş gibi olmuş olabilirler . Bende kucuk kaynimla oyleyim benden 2 yas büyük kedi köpek gibiyiz​:joy::joy:

Ama o bekar. Arama olayi cok yoktur ama genelde biz 12 kadar ayakta oluruz ve reels fln bende atarım oda bana atar. Gece 1 olsun 2 olsun fark etmez alıştık biz .Kizima bakar eve gelir gelmez ilk dolaba bakar ama :joy::joy::joy:

Beraber kek fln yaparız . O yanliz kalinca eski sevgilisini anlatır vs vs :joy::joy::joy:bende kiz bulamaya calsiyom :joy:

Hatta şimdi ankaraya gitti elbiselerini birakmis şimdi ben giydim onun elbislerini​:joy::joy::joy::joy::joy:esimle uleştik​:joy:

Ama evli olsa bu sefer onunla değil karısıyla oyle oluruz diye düşünüyorum.

Tek ikimiz oyle değiliz. Hepimiz öyleyiz biz bir baksan cok iyi bir baksan kedi köpek gibi​:joy:Esimin diğer kardeşleri de oyle sakacidir. 7 kardeş bir de :joy::see_no_evil_monkey:Ama en çok küçük kaynimla uğraşırım tek o bekar

Valla ben kadın hislerine güvenirim. Sizde hislerinizde yanılmayan biri iseniz ardına düşün. Hani sizi üzmek adına yazmıyorum,fikir danışmak istemişsiniz. Ama gecenin 12 si çok saçma. Gaynınızın haberi de yoktur muhtemelen. Aynı iş yerinde çalışırken illa ki muhabbettir şudur budur oluyordur ama kalkıpta size sesini çok seviyorum demesi absürt. Sürekli ne konuşabilir ki bir gayın,yenge? Hadi eşinden yana şikayeti olsun gelirler size siz varken fikir alışverişi olur tartışılır. Ama kusura bakmayın iyi niyetli düşünemeyeceğim. Engel fln da sizi yanıltır yapacak olan her türlü bir şekilde yapar. Daha telefon şifresi saklaması ne hiç iç açıcı bir durum değil. Bu iş konuşularak hallolur ama nasıl olacağı konusunda fikrim yok. Eltinizde konuşmada olması lazım sen ne ayaksın diye. Gaynınızda olmalı ki size veremediği hesabı mecbur ona verecek gece aramak ve sürekli gayın ile konuşmak akla mantığa sığmıyor. Bu konularda Çok sinirleniyorum kusura bakmayın ben ihtiyaç hâlinde bile arayınca eşime sonrasında derim ve bazen yeğeni ile konuşur misal.

Bu 7-8 yıllık evli erkek kardeşi de eşimden küçük eltimde araları bozuk eşiyle ama her kavgasında eşimi aramasındsn bıktım git anneni babanı bacını kaynananı görümceni ara bnm eşim mi her defasında koşacak bu beni çok rahatsz ediyor

Bnm dd e en korktuğum şey o hiçbir zaman hislerimde yanılmadım hiçbir konuda ve bunda da bişey var hissediyorum şimdi eltimle kaynım aralrı kötü boşanacaklarmış eşim de şu an yanlarında nolacak bilmiyorum ama inşallah ipin ucu bize dokunmaz dert anlata anlata içini döke döke yakınlaşma olmaz inşallah neler neler duyuyoruz ben kocamda olsa hiçbir erkeğe güvenmiyorum o yüzden gözlemliyorum bklm inşallah bu sefer yanılırım hislerimde

Bnde takipteyim inşallah hislerim beni yanıltır

Bnm hiçbir kaynımın numarası bnde yok bunlar çok eski tanışıyoltar bnden de önce hatta benle evlenmeden önce daha sık görüşürlermş şimdi ise kocasıyla olan skntılarını eşime anlatıyor saate kaç olursa olsun farketmez dertleşmesi bana da çok saçma geliyor

Tabiki canim burda cok haklısın..

Hadi cok yakınsın diyelim konu ustune denk geldi anlatın da dk başı niye anlatıyorsun yani var burda bi iş ..Ben olsam kıskanır ve altını yoklarim.. Ayrica esin birden de şifresini saklamaya başladıysa bu kadın olmazsa bile bir başka insanla konuşmuştur yoksa neden gizlensin ki. Eşler arasında olur mu öyle benim şifremi herkes biliyor valla .:joy::woman_facepalming:

Sen şifreyi çözünce Google ve tüm int bağlarının geçmişine bak.Belki birsey bulursun

Yani hisler tabiki önemli ama bende bi durum olsa eşimin abisini ararım yani burda sıkıntılı olan şey eşinizin sesini vs seviyorum demesi bence yani kadın aile büyüğü olarak eşinizi seçmiş olabilir hem eskiden tanışmaları kaynaklı hemde onunla iletişimi daha kolay olduğu için omu arıyor olabilir

Yani bu açıdan da olabilir genelde çok kişi eşime akıl danışır ama her şeyin bi saati var zamanı var evli çocuğu var gece on iki de aradğında eşim açsaydı gel deseydi ben izin vermezdim ki gitmesine ztn eşimin eskiden kullandığı o cümle aklıma geldikçe daha kötü hissetriyor bunları düşündkçe kötü kötü rüyalar da görüyorum inşallah hissetiğim gibi çıkmaz da

Bzm durumda sznki ile aynı kocasyla sorunu oldu mu eşimi arar dert yanar bnm eşimde diyor kesin yine kavga etmşlerdr fln ki genel de öyle oluyo eşimden küçük kardeşine bunu yapacağını sanmıyorum bu açıdan bktğmzds ama neler neler görüyoruz okuyoruz o yüzden emin de olamıyorum şeytan aklını çeker Allah korusun son birkaç haftadır ev taşıma muhabbetindem dolayı gerildik biraz uzaklaştık ve normal de hiç telefonun şifresini gizlemezdi hatta ben komik olsun diye arada aşkım verirmsn telefonunu kurcalayacam diyordum o da buyur tabi nasıl istersen diyordu rahattı ama iki hafta önce telefon aldı ve şifresini bnden gizliyor niye diye sorunca ben öyle istiyorum diyip tersliyor bi garip davranıyo sznde dediğinz gibi inşallah sadece şeytan vesvessdr ben yanılıyorumdur

Bi derdi varsa o saatte seni arasin sana sorsun yani illa esinle konusacak bi durumsa bile seni arayip telefona isteyebilir. Kadin hissi gucludur sen suan bisey deme biraz daha takip et sifresini bildiginide soyleme. Eger boyle biseyde varsa kardes kardese düşman olur yani cok kotu degisik bisey Allah esirgesin

Bzm aramız çok iyi değil bnden çok eşimle konuşur az önce eşime sordum araları nasıl düzeldimi diye yok dedi ikiside umrumda değil gittikçe daha beter oldu iki tarafta haksız ama yengem daha çok haksız dedi konuyu anlatınca bnce de öyle ama eşi de az değil bnde eşime sordum hiç seni aradımı yengen diye son zamanlarda yok dedi ısrarla bikaç defa sordum ama yok dedi ben aradığını şifresini bulduğumu vs hiçbir şey söylemedim hıı diye geçtim gözlemliyorum

Yani saklamasida garip insallah korkdigun basina gelmez canim gercekden zor bi durum ne desem sasirdim

İnşallah yaa

Bizde de durum hmn hmn aynı aslnda bnm de eşim bnden gizlemez anlatır ama eltimden. Hiç duymadım eşin duymasın vs diye ama dediğiniz gibi bzmde hiç sorunumuz olmadı eltimle ama bi soğukluk var çok yakın olmayı tercih etmediğim tipten bir insan ama eşimle bu samimiyette olması rahatsz edici

Ya zaten olmasi gereken bu adi ustunde kaynin valla eskiden de tanışmış olsa numarası senin kocanda olamaz ve asla gecenin bı yatisi arayipta kocanla dertleşemez gerçekten çok sakin davranmişsin aradığı ve konuştuklari an ortalığı yikman lazımdı kesinlikle konuşturma ve sakin kalma bu konuda asla normal karşılanacak bişey yok

Kendi içimde kafayı yiyorum ama emin olmak istiyorum o yüzden şu an takipteyim gözlemliyorum asla normal bişey değil bunu daha önce eşime de söyledm numarası niye sende var lazım olur vs dedi bide bi ara eltim kayınvalideme gitmiş akşam eve tek dönmesin diye eşim eve bırakmış gece o kadar kızdım ki sana ne oluyor diye yol boyunca hiç konuşmadık diyor ama bilemiyorum doğru mu değil mii ayy içim içimi kemiriyor