Selam anneler benım kızom 3 aylık olucak 1 ay lıkken hersey normaldı yaklasık 1 bucuk aya yakın kakasını 7 8 gune yapıor bu aralarda çiş az yapıyor normalde dolu olması gerek bezı ama hep boş sun gece taktıgım bezı şuan cıkardım sadece bır kerelık yapmış boş resmen neden oluyor bu aceba sütüm de var içiyor taşıyor bazen bıle bu sorunu yaşıyan anneler varmı kaka sorunu için doktpra gotusum bişi olmaz dedı ama şimdi de çiş sorunu huysuz degıl aglamıyor ayeşı falanda yok durumu ıyı bebegımın ama ıdrarını az yapınca içim rahat olmuyor
Bebeğin Doydugundan emîn misin
Kaka 10 gune kadar yapmamasi normal sayiliyo evet ama çişli bez olmasi lazim sutunuzu hic sagdinizmi acaba nekadar cikiyo yetmiyoda olabilir. Benim kizim gece beslenmesi yapmadigi zaman bezi kupkuru cikiyo yani doymuyo olabilirmi acaba
Sütüm var bazen agzından cıkarınca damlıyor süt yere
Gece sadecebir defa falan uyanır oda sabah namazına yakın
Kakası şöyle posası kalmıyordur ondan anne sütü aldığı için idararda terliyorsa bizimkide azaldı aşırı terliyor
Sabahtan alsama bir bez degısıyor oda dolu dolu degıl gunde 2 bez
Terleme var bıde hava cok sıcak aşırı hemde kakasını da 4 gun oluyor daha yapmadı çişye işte sabah bır bez aksam bır bez doku doku degıl oda
Terleme de olsa günde 2 bez çok çok az. Kaç saatte bir emziriyorsunuz? Doyduğundan eminseniz enfeksiyon olabilir idrar yolunda. O zaman da az yaparlar. Doktora gitmelisiniz.
Merhaba bence mutlaka doktora danışın. sütünüz olduğunu söylüyorsanız sıvı alımı iyi olmasına rağmen idrar yapmıyorsa böbrekleriyle ilgilide problem olabilir. Daha çok küçük bebeğiniz en az 4,5 bez çıkması lazım yani havalar sıcak ter yoluyla atıyor bebekler ama sadece sıvı ile beslenen bir bebek için bence az tavsiyem bir hekime danışmanız
İdrar çok önemli ilk anneliğim ben de iyi doyurduğumu düşündüm beş günlükken ateş için gittik acile sıvı kaybı olduğunu o vesileyle öğrendik yoğun bakımda kaldı bebeğim
Goturucem İNŞALLAH
Kakasını bizimkide iki günde bir yapıyor kabız oluyor
Benımkı bazen 8 gunu buluyor
Benim büyük kızın öyleydi sürekli doktora giderdim ama katı yapmiyordu sizinkide katı değilse sorun olmaz bizimki kolikti sürekli ağlardı doktor bı hafta geçince fitil köy diyordu çok ağladığı için bejde arada fitil koyardım
Bunun kıde sıvı zaten aynısı dedı doktor fıtılı var cok huysuz olunca yarım kulanırıyorum ama bu ara çiş sorunu var bezını dolu dolu doldurmuyor sütüm. Olmasına rağmen
Sıcaklardan ayni durum bizimde iki bez ancak doluyo sık sık emzirmek lazım bizimkide emmiyor sık dış çıkarıyor
Evet bu sıcaklar maf edıyor cocukları Allah şifa versın tez zamanda