Merhaba
Bebeğim 4.5 aylık idrarında birkaç haftadır azalma var. Sebebi ne olabilir?
Merhaba
Bebeğim 4.5 aylık idrarında birkaç haftadır azalma var. Sebebi ne olabilir?
Sütünüz yetmiyor olabılır benım bebegımde oyle ıdı hatta sapsarı yaptı bı kere bol bol emzırın havalar sıcak bıde terlıyorlar sıvıların terlede atıyorlar ama sız 15 dakıkda 30 dakikada bir vermelısınız
Aynısı bende de var sütüm de azaldı gibi ne yapacağımı bilmiyorum ek gıdaya başlarım büyük ihtimalle
Sizin bebeğiniz kaç aylık
4 ay 25 günlük
Doktora sormak gerekir mi bilmiyorum ek gıdayı altı aydan önce erken diyorlar
Kimide başlıyor 5 aylıkken ben meyve vermeye başladım yaz bitmeden meyvelerden tatsin istiyorum
Siz yemek yerken bebeğiniz ağzını oynatıyor mu istiyor mu ve başını dik tutabiliyorsa başlanır diyor benim takip ettiğim bi doktor
Evet dudaklarını yalıyo istiyor gibi geliyor ama bir şey olur diye korkuyorum başlamaya
Birşey olmaz korkmayın çok yedirmeyecen ki tadımlık
Ben sadece meyve taddirdim ek gidaya başlamadık daha kontrolunde doktoruma soracağım mamaya karşılar ama verme diyorlar sütümde azaldı başlasam olur mu diye soracam ona göre ilerleyecem benim bebeğim biberonda tutmuyor sadece anne sütü alıyor emiyor sadece
Kilo alımı iyi fakat idrarı az bezi dolu olmuyor sıcaktan dolayı çok terliyor ondanda olabilir mi