İdrarda Azalma

Merhaba

Bebeğim 4.5 aylık idrarında birkaç haftadır azalma var. Sebebi ne olabilir?

Sütünüz yetmiyor olabılır benım bebegımde oyle ıdı hatta sapsarı yaptı bı kere bol bol emzırın havalar sıcak bıde terlıyorlar sıvıların terlede atıyorlar ama sız 15 dakıkda 30 dakikada bir vermelısınız

Aynısı bende de var sütüm de azaldı gibi ne yapacağımı bilmiyorum ek gıdaya başlarım büyük ihtimalle

Sizin bebeğiniz kaç aylık

4 ay 25 günlük

Doktora sormak gerekir mi bilmiyorum ek gıdayı altı aydan önce erken diyorlar

Kimide başlıyor 5 aylıkken ben meyve vermeye başladım yaz bitmeden meyvelerden tatsin istiyorum

Siz yemek yerken bebeğiniz ağzını oynatıyor mu istiyor mu ve başını dik tutabiliyorsa başlanır diyor benim takip ettiğim bi doktor

Evet dudaklarını yalıyo istiyor gibi geliyor ama bir şey olur diye korkuyorum başlamaya

Birşey olmaz korkmayın çok yedirmeyecen ki tadımlık

Ben sadece meyve taddirdim ek gidaya başlamadık daha kontrolunde doktoruma soracağım mamaya karşılar ama verme diyorlar sütümde azaldı başlasam olur mu diye soracam ona göre ilerleyecem benim bebeğim biberonda tutmuyor sadece anne sütü alıyor emiyor sadece

Kilo alımı iyi fakat idrarı az bezi dolu olmuyor sıcaktan dolayı çok terliyor ondanda olabilir mi