İdrarda leke

Kızlar kızım 3 aylık dünden belli bezini açtığımda idrarının bezinde sarı leke bıraktığını farkediyorum bu neden olur

İdrarın rengi mi sarı yoksa sarı lekemi oluyor bezde

Onu bilmiyorum bezini açtığımda leke var sadece

Azmı yapıyor çişini bebeğiniz

Hayır dolu dolu yapıyor

Merhaba sebebini bulabildiniz mı bu sabah bende açtığımda öyle bişey gördüm. İdrarı sarı zaten ekstra sarı bi leke vardı ilk kez gördüm. Götürmeli miyim. (Bezi paylaşıp hemen kaldıracağım):folded_hands:t2:


Bende açtığımda böyleydi sizce neden

Eğer bebeğiniz kızsa bu gibi genital akıntılar normal bi çocuk doktorunu takip ediyorum instagramdan o öyle demişti bu leke de akıntıya benziyor gibi ama benim kızımın bu şekilde değil baya koyu bi sarı bezdeki lekeler

Bugün gördüm ve bebeğimin idrarı sarı

Bu zamana kadar sarı değildi ama bi korktum

Sıvı alımı az olduğundada olabiliyor hatta bazen turuncu gibi lekelerde olabilir ama bu lekeler normal demişti çocuk doktoru sıvı az aldığı için bana ve idrar yolu enfeksiyonu olma ihtimalide var bence yine bir doktora danışın

Osman gönül al hocanın videosunu izleyebilirsiniz kızlar youtube normalde olabilir

Evet kız bebeğim ilk kez oldu zaten kaç gündür yok yine bikere oldu geçti

Ama genelde sarı yapıyı idrarını sıvı alımı da gayet iyi aslında su falanda veriyorum bol

Hanımlar ben kendimce fark ettim suyu az içtiğm zaman bebeğimin idrarı koyu renk geliyor ama ne zaman suyu olduğundan fazla tüketsem bezinde hiç sarılık olmuyor doktora söyleyip su da verebilirsiniz bebeğinize günde 2 3 kere 1 er çay kaşığı kadar yanlış yönlendirmek istemem tabi kimseyi doktorunuza danışın yinede :innocent:

Bu dediğinizi bende bi kaç gün gözlemleyeceğim belki geçer

Benim bebeğimde nerdeyse her gün görüyorum her bezini açtığımda değil ama bi kere de olsa o leke oluyor