Duruşlarını çok begeniyorum ama avm de baktıgımda bazılark esnek değil oğlumjn ayagına zor girmişti 22 no .
Bunların esnek olup memnun oldugunhz model hangisi acaba ?
Bende bakıyorum şurda bekleyim de tavsiyeleri değerlendirinlm ![]()
Avmde denediğim en sade en bilindik model kenarı lastikliydi rahatlıkla giydirmiştim . İnternetten aldığım lastik yokmuş kenarında iade edicem. Yani lastikli sandım lastik görüntüsüymüş
Şimdi avm de geçen rahat olanı da bulamadım hepsi çok dar gibi ya