İgor bot hangisi rahat bilgisi olan var mı?

Duruşlarını çok begeniyorum ama avm de baktıgımda bazılark esnek değil oğlumjn ayagına zor girmişti 22 no .
Bunların esnek olup memnun oldugunhz model hangisi acaba ?

Bende bakıyorum şurda bekleyim de tavsiyeleri değerlendirinlm :blush:

Avmde denediğim en sade en bilindik model kenarı lastikliydi rahatlıkla giydirmiştim . İnternetten aldığım lastik yokmuş kenarında iade edicem. Yani lastikli sandım lastik görüntüsüymüş

Şimdi avm de geçen rahat olanı da bulamadım hepsi çok dar gibi ya