Kızlar iki aylık oğlumu dün sünnet ettirdik. Yapışıklık vardı iyi olmuş yaptırdığınız falan dedi ama iyileşme süreci biraz daha uzun olur dedi. Cerrahi işlem yapıldı klasik dikildi yani
Sorum şu 37.5 e kadar ateşi çıktı. Sünnet ettirip de bebeğinin ateşi çıkan oldu mu. Yapılan işlemden dolayı mı yoksa tevafuken mi çıktı bilmiyorum. Başına böylr bir durum gelen anne var mı acaba
(bu arada sekiz saatte bir calpol veriyorum zaten ağrısından dolayı ona rağmen 37.5 e kadar ateş oldu)
Öncelikle geçmiş olsun biz daha ufakken yaptırdık sünneti ama ateşi oldu mu hatırlamıyorum 6 saatte bir calpol verdim doktor 2 gün ver dedi ama ben bi gün verdim o arada ateş oldu mu bilmiyorum ama 8msaat çok yani 6 saatte bir verilebilir günde 4 defa yani
Merhabalar, bizde iki buçuk aylıkken olduk. Biraz ateşi olmuştu ve aşırı halsizlik oldu oğlumda. Bende gelir gelmez calpol verdim. İlk iki gün altı saatte bir calpol verdim. İkinci gün ateşi olmadı ama huzursuzluk vardı yine. Sonraki günler bişeyi kalmadı. On günde baya bir toparladı hatta
Biz 6 aylıkken yaptırdık ben 6 saatte bir calpol verdim ateşi olmamıştı ama çok huzursuzdu. İlk 2 gün zor geçiyor sonra rahatlar inşallah geçmiş olsun
Herkes 6 saatte bir vermiş bizim doktor günde üç defa dediği için 8 saatte bir veriyorum. Yarım ölçek verdiniz değil mi colpolu
Sünnetin ateş yapacağını sanmıyorum bence bebiş hasta olmuş. Biz 42 günlükken yaptırdık yapışıklık falan yoktu ama bizimkide dikişli oldu. Dikişli olan daha geç iyileşiyor ama en iyi yöntem. Geç iyileşmeside problem olmadı bizim için hiç huysuzluk yapmadı etleri taze olduğu için bilmiyorlar seninki de küçükmüş zaten
Bizde yaptiricaz bebegim 3 aylik oldu korkuyorum bir yandan acı hissediyorlarmi acaba ben fazla evhamliyim aşı da bile odaya giremedim babasi durdu basinda cok tedirginim ![]()
Bende sizin gibi düşünüyordum hiç korkulacak bişey yok küçükken yaptır kurtul büyürse daha çok canı acır. Ben böyle kolay olacağını tahmin edemezdim ilk gün bile ağlamadı bebeğim hatta ben panik yaptım acıyı hissememe diye bi sendrom var acaba bebeğimde öylemi ondanmı ağlamıyor diye.
Biz 3 aylıkken yaptırdık ateş değilde halsiz huzursuz oldu doktor olmadan öncede fitil koymuştu 6 saat sonra tekrar koy kesin dedi sonra ki 6 saat sonra calpol ver dedi yani 2 kere fitil koyduk ağrı kesici iyi gelmişti öyle fitil deneseniz hem ateş düşürüyor hem ağrı kesici
Bana da hasta oldu gibi geldi çünkü sonrasında sesi kısıldı. Küçük bir enfeksiyon aldı sanırım sünnet üstüne geldi. Ama şimdi iyi çok şükür
Şu an beşinci gündeyiz ilk üç günden sonra hersey normalleşiyor çok şükür