18 aylık bir kızım var ve yeni doğum yaptım bir oğlum oldu. kızıma karşı aşırı vicdan azabı çekmeye başladım sanki ona ihanet etmişim gibi hissediyorum. doğuma giderken acayip kötü oldum kızımı bırakıp gitmek çok zoruma gitti. şimdi de onla hiç ilgilenemiyorum annem ve kayınvalidem ilgileniyor onunla. gerçekten yaşları yakın çocuk büyütmek çok zormuş benim gibi olanlar var mı sizler nasıl buyuttunuz düzeni nasıl sağladınız
Benim oğlum da 18 aylık 26 sında da doğum yapacağım. Ben şimdiden o duyguları hissediyorum ![]()
Canım ya bende aynı durumdayım ilk oğlum 2 yaşında ikinci oğlum 6 aylık bazen kayınvalidem alıyor bazen kendi annem yanıma gelip kalıyor yardım amaçlı ama çoğu zaman bende oluyor ikisi aynı anda İnan çok zor oluyor bazen oturup ağlıyorum İnanki bu günler zamanlar gecicek ama bakalım nasıl
Benimde kızım 2 buçuk yaşındayken oğlumu doğurdum beraber büyüdüler diyebilirim bence kızınıza daha sıkı sarılın bebeğiniz daha küçük diye pek birşey anlamaz evet zor ikisine aynı anda bakmak ama Allah güç kuvvet veriyor ben yalnız baktım çocuklarıma kimseden yardım almadım şu an kızım 10 oğlum 7 birde 5 aylık bir oğlum var ![]()