İkinci kez antibiyotik

Kendimi kötü hissediyorum kızım kulak ve boğaz enfeksiyonu olmuştu bundan dolayı antibiyotik kullandık 10 gün sonra ben hastalandım kızım yine balgamlı öksürüyor yeniden antibiyotik vermelerinden korkuyorum. Antibiyotik ile ilgili söylenenler çok canımı sıkıyor ve kafama takılıyor

Çok da Canınızı sıkmayın bence bizim kullandığımız ilaç neyse onların da amtibiyotiği o aslında . Benim kızım da geçen ay öyle bi hastalandı antibiyotik kullandık sonra yine hastalandı ve yine kullandık arada 1 hafta vardı . Yani olabilir şifa sonuçta iyi olsun diye düşünün

merhaba niye bu kadar antibiyotikten korkuyorsunuzki zarari oldugu kadar faydasi da cok var nundan 15 gun.once oglumhastalandi babasindan gecti soguk alginligi dr gittik normal soguk alginligi surubu verdi hic faydasi olmadi dahada ilerledi 3 gun sonra yine gittik resmen yalvardim antibiyotik verin diye 1gunde kendine geldi bu kadar olumsuz dusunmeyin gidali beslendikten sonra vucuttan atiyorhemen antibiyotigi rahat olun ne olur

birsey anlatacagim kardesimin cocugu yani yegenim lösemi kan kanserine yakalandi 5 yasinda tedavi gordu 2 yil ve atlatti cok sukur ve kardesim dediki kendimle gurur duyuyordum abla dedi hic antibiyotik kullandirmadan cocugumu buyuttum diye dedi ama keske verseydim hastalandiginda o virusleri antibiyotik öldürseydide suan vocugum kemoterapi zehir almasaydi o virusleri öldürmek icin dedi yani hasyltalandiginda hic cekinme ver antibiyotigi dedi bu nu sadece ornek olarak verdim Rabbim hepimizin evlatlarini korusun