İkinci kez sezeryan riski

5.5 aylık kızım var 6 haftalıkta gebeyim kalp atışını da duyduk doğuracağım Allah nasip ederse endişem şu ki ilk doğumum sezeryandı dikişlerim iyileşmeden ikinciye gebe kaldım benim gibi aynı kısa sürede hamile kalıp sağlıklı şekilde bebeğini kucağına alan oldu mu ve bu durum erken doğum riskini oluşturdu mu

Ben varım kızım temmuzda doğdu ocakta hamile kaldım ve Ekim’de doğum yaptım şuan kızım 17 aylık oğlum 2.5 aylık ve 3.sezeryanım di çok şükür sıkıntı olmadı 38+6 da doğum yaptım 39 da doğumum planlandı ben yanlışlıkla gidip birgün önce doğum yaptım :face_with_peeking_eye:

Temmuzda sezeryan doğum yaptım. Şuan 34+6 hamileyim. Dr 40 haftayı beklemeyelim 26 ocak da doğumu yaptıralım dedi. O da 38+3 olmuş oluyor. O zamana kadar sancın veya lekelenmen olursa gel dedi. Tabi benim bebeğin gelişimi 2 hafta önden gidiyor.

Ben en son 1 kasımda regl oldum ama sata göre gitmiyor gebeliğim 1 hafta geriden gidiyor geç döllenme yani peki dikişlerinşzde bi sorun oldu mu açılma kanama falan gibi

Bende temmuzda doğum yaptım aralıkta gene olduğumu öğrendim

Şuan için bir sorun yok. Dikişler de sorun olmasın diye 38 de doğumu yaptırayım dedi zaten. Muhtemelen senin de öyle olur

Bakalım inş teşekkür ederim :cherry_blossom::cherry_blossom:

Rica ederim. İnşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın :smiling_face_with_three_hearts:

Amin inşallah teşekkür ederim​:cherry_blossom::cherry_blossom:

Arkadaşımın ablası bebeği 3 aylıkken hamile kaldı tekrar sezaryen doğum yaptı bir problem yaşamadı canım Sanada inşallah bir şey olmaz. Tabiki risk var sadece iyileşmeyle alakalı değil sezaryen sayısı arttıkça riskte artıyor ama bir şey olmayabiliyor kötü düşünme. Bebişlerine odaklan :heart: sağlıkla gelsin bebeğin

Teşekkür ederim moral oldu bana :cherry_blossom: