Bebeğim 2.5 aylık. Yaklaşık 1 aydır çok zorlanarak, ıkınarak, gürültülü kaka yapıyor. Gaz çıkarmada sorunu yok. Ancak bu durum genelde emerken oluyor. Sütüm de tazyikli geldiği için ikinirken memede ağlıyor dakikalarca sakinleştiremiyorum. Dr probiyotik ve laktoz damlasi başladı. Sanki ikinmasi şiddetlendi. Acaba sütüme alerjisi mi var diyet mi uygulamam gerekir? Doktorlardan yeterli cevabi alamadim hiç. Yavrum sanci çekerken çaresiz hissediyorum. Yapsa bile hiç rahatlamiyor hep yeniden başlıyor. Yaşayip çözen var mı ![]()
Probiyotik olayını bilemiyorum ama alerji var mı diye test yaptırabilirsiniz bebeğinize. Bir de emzirmeden önce sütünüzü biraz sağın ki tazyikli Gelmesin bebeğe
Şuan bende aynı durumdayım aşırı kasılıyo yaparken emerken de ıkınıyo bu sefer boğazına kalıyo
probiyotige 5. aya kadar devam edebilirsiniz . alerji testi yaptirsanda Bebek Küçük olduğu doğru sonuç çıkmayabilir gaz problemi bir süre daha devam eder . emzirme öncesi ve sonrası her seferinde bol bol masaj yapın .alerjik olsa vücutta kızarıklıklar da olur siz masaj yapın bebeğe