İlk 6 AY SU TÜKETİMİ NASIL OLMALI

Yeni ek gıdaya geçtim basıları 300 500 cc diyor çok fazla değil mi 100 ml mı versem acaba hergün ?? Siz nasıl yapıyorsunuz

Ben ek gıdanın peşine 3,4 yudum veriyorum bazen de içesi devam ediyor daha fazla ama hiç bizaman 50 cc üstüne çıkmadım. Doktorumda böyle tarif etti hala anne sütünde veya mamada su olduğunu ve ihtiyacını ordan karşıladığını söyledi sadece ek gıdanın peşine ver ki ağzını toplasın demişdi.

Gunluk maksimum 60-120 cc arasi olmali hatta 8-9 aya kadar hic verilmese de olur diyen doktorlar bile var. Ben sirf alistirma bardagi ile pratik yapsin diye veriyorum icebildigi kadar iciyor, bi de hickirik tutunca uyku saatine denk gelirse hickirigi gecirsin diye veriyorum.

Her ek gıdadan yani tadımdan sonra 3 tatlı kaşığı su yeterli dedi doktorum onun harici hiç vermiyorum

Ben veriyorum gün icinde 120cc canım

120 CC çok değil mi yaa :hushed: kaç aylık ki

Biz de 6 ay 1 haftalık olduk yani ek gıda’ya ben çoktan başlamıştım 5 ayında hemşire bol bol su verebilirsin dedi Bir zararı olmaz diye

Bi bunde 120cc canim 7 aylık

Anne sutu ve mama