İlk arabam

Kızlar ilk adım arabası alacagimda hangisi alsam kullanış açısından hangisi iyi

Daha yeni yeni yürüyorsa üstteki iyi hem biner ayaklarıyla kendini iter hem de arkasından sürer. Ama alttaki yürümesi iyiyse 1.5 yaş gibi falan diyeyim daha iyi olabilir sanki

İkiside var bizde 18 aylık üsttekini daha çok seviyor hep . Hala biniyor aklına geldikçe

Yürümeyi bilmiyor

9 aylık ayağa kalkıyor ama

Teşekkür ederim

Üsttekine brnzer bimr geldi bugün eşim uygına almış

Üstteki daha makul o zaman diğerini sonra alabilirsiniz. Gece gördüm e bebekte haftasonu indiriminde vardı buna benzer model bende kızıma almayı düşünüyorum 11 aylık tembel biraz benimki faydası olur ayağa kalkar falan diye

Ne kadara aldınız resim atabilir misiniz bende bakiyim bime

Teşekkür ederim

Rica ederim


Bizde de bu var çok seviyor evin içinde bununla geziyor bazen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bunları kullanabilmesi için kaç aylık olması lazm benim bebeğim 10bucuk aylık ayakta duruyor ama daha adım atamiyor sizinki kaç aylık binip geziyor evde?

Ben 1 yaş doğum günü hediyesi olarak almıştım. Yürümeye tam başladıktan sonra kullanabilir. Asil 11 aylıkken desteksiz olarak yürüyordu. İlk zamanlar kendisi ayağını falan atamıyordu biz bindiriyorduk bizim yardımımızla sürüyordu pek ilerleyemiyordu yavaş yavaş bırakıp önüne geçip hadi gel falan deyip çağırdık sanırım 13-14 aylıkken falan tam olarak kullanıyordu.

Anladım çok teşekkürler bizimkide yavaştan adım atmaya başladı bı iki adım atıp düşüyor yaza Allah kısmet ederse kullanabilir ozaman​:smiling_face_with_three_hearts::+1:t3:

Her ikisi de bide hediye olarak geldi. Üsttekini 9-10 aylık bebek kullanmaya başlayabilir. Hem üzerine binip sürmeyi seviyor Hem de yürüme arkadaşı gibi arkadan tutup iterek sürüyor. İlk etapta üzerine oturur sizin ittirip sürmenizi bekler ama zamanla kendisi kullanmayı keşfediyor.

Alttaki için daha büyümesi lazım. 14 aylık bebeğimin ayakları pekala yetişmiyor. Üzerine binip bizim arkadan itmemize bayılıyor, hiç usanmıyor, bu da fazlaca yoruyor bizi​:grinning_face_with_smiling_eyes: kendi kullanmasına daha çok var.

İlk arabamı bebeğim kullanmaya başladığı zaman ayakta duramıyor ve adım atamıyordu. Üzerinde dura dura ayaklarıyla hareket ettirmeyi öğrendi. Sonradan ayakta durmaya ve yürümeye başladı.

Maşallah​:nazar_amulet: bende alayım bundan ozaman yaa çocuk vakit geçirir en azndan

Teşekkür ederim cevaplarınız için kızlar

Oğlum on dört aylık bugün bimde vardı alim dedim de küçük geldi gözüme yakışmadı sanki böyle sekiz dokuz on aylık olanlara iyi gider gibi ben sallanan at aldım çok iyi çok sevdi