Merhaba infatrini kullan var mı. Asıl sormak istediğim tek başına mı veriyorsunuz yoksa kullandığınız mamaya karıştırıyor musunuz günlük 2 tane kullanmam lazım tek kutu 200 ml . İçmesi mümkün değil. Diğer mamayı da kullanıyoruz en fazla 100 ml 100 ml kullanabilirim
Teşekkür ederim bizde anca 1 kutu içecek gibiyiz bugün başladim sabah 1 kutu akşam 1 kutu dedi doktor sabah 100 cc içti kalanı da akşam verecem şimdilik alışması için böyle devam edecem mamaya katılsa 2 kutuyu verebilirim ama emin olamadım.
Medikal destek mamaları hicbirseye karistirilmaz.. zaten o mamalar çok yüksek değerlere sahip. Benim oğlumda fortini kullandı. Hala kullanmasi gerek ama neredeyse hiç içmiyor. Arada aklıma geliyor birini açıyorum. Yarısını bile içmiyor.
Fortini de çeşit çok ama infertini öyle değil bildiğin sade süt biraz daha koyu .
O zaman bunu doktorunla bı konuş belki fortini ye gecirir