İnfluenza hastalığı

İnfluenza olduk ailecek eşim 5 aylık bebeğim ben ağır geciriyoruz yavrumun ateşi ilk gün hiç düşmedi o ağladı ben de ağladım meğer anne olmak ne kadar zor birseymis kendimi unuttum agrilarimi halim perişan oldu onu düşündük sadece onun için acile gittik ilaç verdi sürüntü testi yapıldı sonuç pozitif salgın varmış herkes dikkat etsin

Bizde bişey olmadı ama kızımın ateşi bir anda çıktı ötle baygın baygın ateş düşmüyor kusma 1 kere oldu acile gittik 2 defa biraz düşürdüler biz bişey yapamayız dediler sonra başka hastaneye gittik yatış verdiler infulenza dediler ilacı alınca çocuk kendine geldi 1 ay önce yaşadık size de çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah

geçmiş olsun Allah’ım kimsenin başına vermesin inşallah şifasını verir :folded_hands:

Çok çok geçmiş olsun rabbim tez zamanda şifa versin inşallah :palms_up_together:

Amin çok teşekkür ederim inşallah

Amin inşallah Allah düşmanima bile vermesin

Sizde çok geçmiş olsun çok zor bir dönem Allah hepimizin yardımcısı olsun sağolun

20 gündür ev ahalisi ve bebek aynıyiz geçirdik tekrar yakalandık bgun yine götürdum yine bebeğe antibiyotik ve enflevir diye bi ikac yazdı bu ikinci ihastaneye gidip ilaç yazdirisimiz sürekli antibiyotik neolacak böyle bilmiyorum günlerdir ateş kusma burun akıntısı tam geçti dedik Pazar günü hastalandı yine bugüne kadar düzelmedi bugun tekrar götürdüm test faman yapmıyor lar direk okula giden cocugnu varmı diye sordular evet diyince salgına ikinci defa yakanamis dedi bebeğimde sürekli hastalanıyor bu yüzden kacgundur o kadar yoruldumki geçmiş olsun sizede

Off çok kötü bir durum teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun ben bir hafta oldu duzelemedim çocukta düzelmedi huzursuz değişik gece uykusu yok ikisini ayrı yatır odalarda olmadı temas olmasın yoksa dizinde çok basınız agriyacak gibi bu haftalık subat sonu biten hastalikmis

Çok sağolun ayrı yatiyorlar aslında ama illaki geliyor iki tane okula giden ablası var bundan sonra dedim en ufak hastalık belirtisi de çocuğa yanasmayin maske taktircam dedim büyük anlıyorlar da küçük kızım 8 yaşında laftan anlamiyor gelip gidip kardeşini öpüyor bulastiriyor çocuk ilaç kullanmaktan ishal oldu şimdide bı yerini düzeltmeye calissak bı yeri sıkıntı veriyor size hangi ilaçları yazdılar hem antibiyotik hem domuz gribi ilacı vermişler iksiide antibiyotik gibi çocuğu temelli mahvetti bende sadece antibiyotik devam edicem öksürük hala geçmedi burnunda öyle ilacindan faydası yok

Aynen bende Şubat sonu gidiyor diye duydum haberlerde bir ay dikkat etmek lazım bide ramazan geliyor gerekirse kimse çağırmamaak lazım çok etkiliyor bebekleri gelen insanlarda laftan anlamıyor öpüyor lar illaki

Domuz gribi ise enflevir u kullanmanız lazım. Onun ilacı o imiş. Bizde atlattık bir ay önce kadar. Başlangıçta fark edilir edilmez başlanırsa etkileri kayboluyor , bulaştırıcı riski azalıyor ama sonradan başlanırsa pek anlam ifade etmiyor ve etkisi uzuyor ağır atlatır aman dikkat edin. Birde geçmiyorsa yeni çıkan bocavirus fln varmış Allah korusun ona baksınlar. Grip ile aynı belirtileri varmış ve yeme içmeyi kesiyor halsiz bırakıyormuş. Uzmana götürün özelikle test isteyin gerekirse başka hastaneye götürün. Geçmiş olsun. Bebeğim benim ağır geçirdi biraz ilaç hemen başlandı da Çok şükür onunla atlattık. Bizde de okulcu var bir tane ve babada çalışıyor. Bulaş olan iki kişi olunca sürekli gelir gelmez ellerinizi yüzünüzü yıkayın üzerinizi değiştirin uyarıları oluyor :blush:

Sizede geçmiş olsun zor gerçekten :pensive_face:

Çok sağolun 20 gün önce burun akıntısı hafif ateşle başladı kusma ve aşırı hapsızlıkla devam edince götürdüm antibiyotik yazdılar ciğerine inmiş dedi doktor ilacı kullandıknbir hafta sonra iyilesiti aradan üç beş gün geçti geçmedi ablalarina hastalanmisti bende ağır hastaydım yatmakdan kalkamadım kemiklerimi kirmislar gibiydi bu süreçte tekrardan oğlum yine hastalandı bir hafta evde takip ettim ateş ve huzursuz devam edince tekrar götürdum ciğer temiz geniz akıntısı var dedi burnu su gini akmaya vasladi yine antibiyotik ve enflevir başladı bu sefer her ikisinde de farklı doktora götürdüm anlattım tekrar gribe yakalanmistor dedi ama şuan kullandiif ilaçlar ishal yaptı öksürük azaldı şükür arada burnu akiyo

Onunla geçmiş olsun. Her gün yeni yeni virüsler çıkıyor neyle baş edeceğimizi şaşırdık.

Çok geçmiş olsun bizimde başımıza geldi cenaze sebebiyle köye gitmiştim ben orda influenza olmuşum meğerse döndükten 2 gün sonra başladı bendende bebeğime geçti kendim gözümü açamadığım halde kendimi unuttum bebeğimi 2 3 gece hastaneye yatırdılar dünya kadar serum verdiler anca iyileşti Annelik çok zor Allah yardımcımız olsun sizde bol bol vitamin alın inşallah ailecek en kısa zamanda toparlarsınız

Enfluvir bide calpol verdiler

Teşekkür ederim sizde çok geçmiş olsun çok dikkat etmek lazım