İnstagram kullananlar bir ricam var ;(


Minik terzi instagram adresinden kombin yaptım ve ilk oylamaya sunuldu .
Daha önce konu açmıştım devlet doktoru bebeğimin kansızlıgı ve karın şişliği var kazanırsam özele götürüp büyük ihtimalle baga ücret çıkacak onları eşime destek olmak istiyorum.
3 numara bebişimin hesabı oy verme şansınız varmı ?
Allah razı olsun

Ben oy verdim hayırlı olsun

Allah razı olsun :cherry_blossom:

Oy verdim canım. Şansın bol olsun :folded_hands:

Ben de 5 hesaptan oy verdim :smiling_face:

Çok teşekkür ediyorum :heart_eyes:

İnşallah bir oylama daha varmış 4 kişi seçip bir daha ne gereği vardı ya :smiling_face_with_tear:

Yaaa gerçekten mi çok mutlu ettiniz :face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss:

Bende verdim

Bende oy verdim diğer arkadaşlarımada dedim onlarda oy atıcak :blush:

Arkdslarimada dedim

Bende verdim oy :face_blowing_a_kiss:

Çok sağolun elinize sağlık :heart_eyes::heart_eyes:

Teşekkür ediyorum :heart_eyes::heart_eyes:

Çok teşekkür ediyorum :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Çoook sağolun :heart_eyes::heart_eyes:

https://www.instagram.com/p/DQ6yZVdjZxU/?img_index=3&igsh=MWJnamF0NXE2ZW1sdQ==

Merhaba yoruma 3 yazanilir misinz

Merhaba son oylama yoruma 3 yazabilir misiniz

Merhaba son oylama 3 yazabilir misiniz