Minik terzi instagram adresinden kombin yaptım ve ilk oylamaya sunuldu .
Daha önce konu açmıştım devlet doktoru bebeğimin kansızlıgı ve karın şişliği var kazanırsam özele götürüp büyük ihtimalle baga ücret çıkacak onları eşime destek olmak istiyorum.
3 numara bebişimin hesabı oy verme şansınız varmı ?
Allah razı olsun
Ben oy verdim hayırlı olsun
Allah razı olsun ![]()
Oy verdim canım. Şansın bol olsun ![]()
Ben de 5 hesaptan oy verdim ![]()
Çok teşekkür ediyorum ![]()
İnşallah bir oylama daha varmış 4 kişi seçip bir daha ne gereği vardı ya ![]()
Yaaa gerçekten mi çok mutlu ettiniz ![]()
![]()
![]()
![]()
Bende verdim
Bende oy verdim diğer arkadaşlarımada dedim onlarda oy atıcak ![]()
Arkdslarimada dedim
Bende verdim oy ![]()
Çok sağolun elinize sağlık ![]()
![]()
Teşekkür ediyorum ![]()
![]()
Çok teşekkür ediyorum ![]()
![]()
![]()
![]()
Çoook sağolun ![]()
![]()
Merhaba yoruma 3 yazanilir misinz
Merhaba son oylama yoruma 3 yazabilir misiniz
Merhaba son oylama 3 yazabilir misiniz
