İşe başlamak

Merhaba hanımlar bebeğim 5 aylık, 1 ay sonra işe dönmem gerekiyor, tadım olarak bu ay ek gıdaya başladık şuan sadece anne sütü alıyor biberon asla kabul etmedi. Kızıma annem bakacak fakat beslenme konusunda nasıl ilerleyeceğimi bilmiyorum, önerisi olan var mı?

Ben beş buçuk aylıkken başladım ama 6 da olurmuş ne gerek varsa erken başlamışım :joy:
Yoğurt ile başladım 3 gün falan snra meyve rendeledim içine verdim elma armut muz olur… snra tel şehriye çorbası yaptım akşamları uyumadan iki saat önce irmikli meyve yapardim kalvahti da avakado verin
Öğle yemegi olarak günlük bir sebze olarak kabak bal kabağı havuç vb sebzeleri başlayın ben direkt pütürlü gbi
verdim blendir kullanmadım cesaretli olarak siz tabi daha iyi bilirsiniz

Bebeğimin inek sütü alerjisi var maalesef o kadar esnek olamıyorum.

Anladım cnm bebek irmikleri var onlarla meyve püreleri yaprsn o zaman

Blog kısmında cok güzel başlangıç tarifleri var. 1 aylık liste hazırlatmış bize @admin . Oraya bir göz at istersen