İshal midir

Kızlar bebeğim 100 günlük dün hiç kakasını yapmadı yapsa da çok az yaptı ondan önce hiç sorun yoktu düzenli yapıyodu. Bugün sabahta aşırı yapmış sulu şekilde bezinden de taşmış baya sulu. Ama bebeğimde huzursuzluk vs yoktur. Sizce üşüttü mü hasta mı oluyor. İshal midir. Ne yapmam gerekir

günde 5 kere den fazla ve sulu yapınca ishal kabul ediyor doktorlar benim kızım 3,4 kere yapıyor dediğim de bile normal diyolar. Renginde ve kokusunda bi değişiklik yoksa tedirgin olma. Bazen iki gün yapmazlar bazende günde 3,4 kere yaparlar normal böyle şeyler

Aynı bizimde öyle oluyor normal bir durum hasta değil endişe etme

Ay çok sağolun renginde falan değişiklik yok şükür normal hardal sarısı ama baya dolu ve sulu olunca korktum bian ilk kez böyle yaptı çünkü.

Teşekkür ediyorumm​:smiling_face_with_three_hearts:

Bu yorum içimi rahatlattı. İki gündür kaka yapmamıştı bugunde dört kere sulu kaka yaptı ishal oldugunu düşünmüştüm. Birde malesef grip oldu sanırım ben ve eşim grip olduk onada bulastı burnu tıkanıyor serumla acıyoruz şimdilik yarınki duruma gore acile gidecegiz…