Ben ağız mendilini ıslatıp isilik olan bolgeye dokundurup çekiyordum, bunu gün içinde 2-3 defa tekrar edince geçiyordu, siz doktora sordunuz mu peki hiç baya kızarık çünkü
Bu isilik değil sanki benim kızım da çok olurdu ama sanki alerjisi mi var ondan oldu gibi
Alerjiye benziyor sanki isilik böyle çok belirgin kırmızılık değil minik minik az açık az koyu renk karışımıdır isilik için sudokrem iyi geliyor ama doktora göstermeden cildine bişey temas ettirmek doğru değil sanki tabi siz annesi olarak en doğrusunu bilirsiniz
Yenidoğanlarda sık görülürmüş. Onun dışında bebeğin çok kalın giydirilmesi aşırı sıcak tutulması buna sebep olabilirmiş. Nadir olarak enfeksiyondan da olurmuş . Ateş, halsizlik, iştah kaybı, yayılma yoksa endişelenmeye gerek yokmuş. Ama daha yenidoğan bi bebek olduğu için bi doktor görse iyi olurmuş. Araştırmalarıma göre böyle diyor. Şuanlık serin tutup gözlemlemekten başka yapılacak birşey yok gibi görünüyor.
Bence bir doktora göstermenizde fayda var. En net şekilde içinize öyle sinecegini düşünüyorum. İsilik değilde alerji ise evde geçiremezsiniz çünkü.
Mutlaka doktora gösterin çok yoğun bi döküntü belki isilik olmayabilir , çok kalın giydirmeyin terletmeyin eğer islikse ondan dolayı olmuştur zaten evin sıcaklığı maksimum 24 derece olsun , ben doğal gül suyuyla siliyordum ertesi güne geçiyordu ama bu çok yoğun bi isilik o yüzden bilemedim
Göbek bağı düştükten sonra her gün banyo yaptırıyorduk eşimle ya ve çok sıkı giydirmeyin bebek yağıda önermiyor doktorlar vücut losyonu hippinkini kullanıyordum ben ama çok sürmüyordum

