Bu kremi isilik için kullanan var mı acaba? Bişey süremiyorum daha kötü olmasın diye
İçeriği çok temiz değil diye biliyorum vez bölgesi dışında kullanmadım ben ondada sürekli değil hametan daha güvenirli demişdi doktorum yinede yanlış yönlendirme yapmiyim
Peki teşekkür ederimm
Ben kullaniyorum cokda memnunum az bi isilegi pisigi olsa suruyorum geciriyo kimsi yogurt sivar gibi suruyo ben az bisey uyguluyorum yetiyo
Çok teşekkür ederim bende az bişey süreyim inşallah bebeğime de iyi gelir
