Ya asiri stresliyim bebegimin neredeyse butun vucudu kizarilliklar dolu bugunlerdede huzursuz cok acaba isiliklmi bilen varmiya
Atopik dermatit diyor buna doktorlar yani alerjik bi durum. Benim kizimda da oldu. Mutlaka doktoruna gosterin. Biz mustelanin stelatopia şampuanı ve nemlendiricisini kullaniyoruz iyi geliyor. Bol bol nemlendirin ama doğal icerikli olsun. Kullandığınız şampuan detrjan vs yapmış olabilir. Doktor bana bitkisel deterjan kullan dedi dalin gibi piyasada satilanları kullanma tamamen dogal şampuanı olsun dedi. İşe yaradı
Malesef doktor uyuz dedi ![]()
Çok geçmiş olsun ![]()
Tesekur edrim okadar stresliyim uzgununki hamilelikten beri korkum buydu bnden ona bulasirmi acaba diyodum cunkj korkunc birsey di .bebegimiya![]()
Banada sordu ne kulaniyosun diye bnde dalin kulaniyodum baska birsey yazdi aldim sampuanin adi linola cilt bakim losyonu capıcade.birde krem yazdi kulanfik bakslim umarim iyi oluryA
