İşitme -bera testi

Merhaba arkadaşlar çocuğum doğduğunda 1hafta enfeksiyon için tedavi aldmıştı yoğun bakımda çıkarken işitme testi yaptırın dediler 2 kere yaptırdık ikisinde de geçti testen ama ben hamileyken tiroid ilacı ve antibiyotik kullandığım için bera testi istediler. Ama çocuğum sese tepki veriyor adını seslenince bakıyor.Bugun uyutmadan götüreceğim bskalım inşallah uyutabilirim. Hiç başına gelen oldu mu? İşitme testinden geçtiği halde bera testi istenmesi durumu?

Benim kızımda doğduğunda geçti testen yoğun bakıma girmişdi 5 günlükken çıkınca tekrar istediler geçti ama doğumda insülin kullandığım için 6 aylıkken tekrar üniversitede yaptırın dediler yine yaptırdık geçti. Doktorunuz söylediyse yaptırın her ne kadar sese tepki versede içiniz rahat etmiş olur

Yaptırdık çok şükür geçti. Uykusuzluk problem oluyor ama şükür ki o sorunuda çözdük teşekkürler

Çok sevindim güzellikle büyütün bebeğinizi