Yenidoğduğumuzda bize 3 kere işitme testi yapıldı. 2 sinde uyanıkdı yapılamadı ama testten kaldı diye girmisler sisteme. Diğer bir tanesinde de yeterli düzeyde değil diye başka bir hastaneye sevk edildik. Şu an 4 aylığız. Şubat ayında sevk ettikleri hastanede randevu bulabildik en erken. Özel e gittik sevkli hasta olduğu için bakamayız yasak dediler. Yere falan bir eşya düştüğünde irkiliyor. Bebeği böyle durumda olann hanımlar var mı? Nasıl bir süreç izlediniz
Benimkide ayni şekilde 5 kere kaldı testten yeterli düzeyde deildi yani sefk verdiler işte randevu bulamadım bende ama bebeğim gayet iyi duyuyo kapı carpildildiginda eşya düştüğünde veya hapsirdigumizda hep irkiliyodu şimdi 5 ay 15 günlük gayet iyi duyuyo seslere tepki verio karanlıkta seslendigimde yine tepki verip gülüyo yani korkmayın uzaktan çağırdığimda bile sese yönelip tepki veriyo
İki kulaktanda mi yetersiz diyor yoksa tek kulak için mi
İki kulakta diodu benimki ama enfeksiyondan dolayı da olabilir diodu anne karnındaki sıvı kulağında enfeksiyon olarak kalma ihtimali var diodu ama duş aldıkça daha da iyi duymaya başladı şuanda gayet duyuo
Yetersiz diyosa hiç duymuyor değil ama dediğiniz gibi emfeksiyondan öyle çıkmış olabilir ilerleryen zamanda tekrarlatirsaniz içinizde rahatlar bence rabbim sağlıkla sihhatle büyütsn bebeğinizi![]()
Teşekkür ederim ![]()
Benim bebeğim de ilk 2 testi geçemedi. Her iki kulak da. Sezaryen doğum sonrası doluluk olabilir dediler. Banyo yaptırıp 4 gün sonra götürdüm 3.testte geçti.