2ay 10 gunluk bebegim var mama yiyor sutum gelmiyo dunden berj istahsiz neden olur bu
Zaman zaman bunlar oluyor bizde 4 aylığız ve 4 gündür birşey yemiyor günlük 200 ml mama filan yedi doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi pazartesi tekrar gidicem sonuçları çıkıcak ama son iki gündür düzeldi gibi
Bnm 2 aylik asidan sonra oldu
Bizimki de dördüncü ay aşılarından sonra oldu
Bnm bebek de 4 ay 8 gunluk 3 gundur iştahsızlık var . Ne emiyor ne mama iciyor. 1 saat yada yarim saat uyuyor geceleri sık uyniyor . 4 ay atagi galiba …
Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 4 aylık oldu 3. Ayın başında i10 gün kadar ishal geçirdik sonrasında tam düzeldş derken ateşi çıktı 1 hafta hastalıkla geçirdik ve bu süreçte iştahı çok çok azaldı her öğün 50-60 cc den fazla yemiyor onuda zorla yediriyorum bu ay sadece 250 gram almış hala iştahsızlığo devam ediyor bu durumu yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz çok üzülüyorum
Bizde 3 aylıkken bi ishal durumumu olmuştu sonra iştahı kesildi sadece mama ile besleniyor zaten zor bela yediriyorum bende hala 4 aylık olduk hala aynı 3 saatte bir en fazla 90 ml yiyor denemediğim de mama kalmadı dönemsel bişey galiba inşallah biran önce geçer
Bizde aynı sadece mama ile besleniyor o yüzden çok üzülüyorum
İnan çok sinir krizleri geçirdim çok agladım ama ben ısrar ettikçe o hiç yemedi mamasını değiştirdim kaç kez ama şimdi yavaş yavaş düzeliyor ama ısrar etmiyorum yemesi için ne zaman yemek isterse o zaman veriyorum yada dışarı çıkarıyorum mama saatine yakın öyle yediriyorum uykuya geçeçeginde veriyorum geceleri uykusunda veriyorum böyle böyle aşıcam inşallah
Sizin kaç aylık şuan bebiş kilo kaybınız yada az kilo alımı oldu mı bu süreçte
4 aylık şuan en son 15 gün önce gitmiştim 6400 gramdı. O yemediği dönemde 15 günde 400 gr almış doktor iyi kilo alımı demişti bakalım yarın belli olacak ama o 15 günde farklı mama kullandım şuan farklı arasındaki oranı ölçüp ona göre hangi mamaya devam ediceğime karar vericem hangi mamayı kullanıyorsunuz bu arada ben 2 aylıkken golden goot kullanıyordum o hiç kilo aldırmadı bize bir ayda 350 gr almıştı sanırım
Bende golden guat kullanıyorum başdan beri kilo alımı hep iyiyidi bu ay 5950 çıktı kilosu 1 ayda sadece 250 gram almıştı şuan hangisine geçtiniz
Önce hipp denedim 15 günde 400 gr aldı ama zorla yedi şimdi tatlı diye bebelac gold kullanıyorum ama tabi her mama her çocuğa aynı olmuyor ama düzelir biraz sabırlı ol ve ısrar etme çok ![]()
Arkadaşlar oğlum grip olmuştu ateş öksürük vs. Atlattik geçti çok şükür ama iştahsızlık kaldı hic bir şekilde ek gıda yemiyor emmeside azaldı aç geziyor resmen herşeyi reddediyor zayıfladi yanakları falan küçücük kaldı ama ne yaptimsa da yediremiyorum akıl verin lütfen napmam lazım
Benimde oğlumun iştahsızlıği var bu durum beni çok üzüyor,sadece kurabiye yiyor onunda bi etkisi olamaz hava sanki,ne yapacagimi bilemiyorum,sabahtan hala bişey yemedi
Bende çok üzülüyorum daha 7 buçuk aylık aç aç geziyor soluyor resmen. Doktoruna söyledim hasta olduktan sonra iştahsızlık oluyor bu bir süreç düzelir dedi ama düzelmiyor ne kadar zaman geçti hala ayni
İnşallah duzelir canim ![]()
Kızım 2 ay 10 günlük kolik bir bebek ve çok iştahlı değil maalesef zorla emziriyorum bazenleri aralarda mama veriyorum sütüm az olduğu için ,en fazla 40 ml icebiliyor fazla da içmiyor ama 1 Aydir kusması var fışkırır tarzda gazını çıkarmama rağmen dik tutmama rağmen ne yaptıysak önleyemedik kusmasıni ,doktora gittik idrar ve gaita testi aldılar yarin çıkacak sonuç.Kilo alımı yavaşlıyor git gide çok kustugu için ve fazla emmedigi için mamayida fazla almıyor ne yapicam bilmiyorum ilk bebişim hergun ağlıyorum![]()
birini alsa yine mutlu olcam ne mama ne meme 3-4 saat beklememe rağmen yine acikmiyor aciksada çok az emiyor veya çok az mama alıyor aldiginida kusuyor bizim gibi olan var mı varsa da çözüm bulabildiniz mi 3060 grm doğdu şu an 5200. 2.ayda 700 grm almış ilk aya göre azalmıs şu an normal gibi gözükse de diğer aylarda nasıl kilo alımı olacak bilmiyorum çünkü git gide çoğalıyor kusması doktorumuz kusmasıni normal bulmadı fışkırır tarzda sıkıntı dedi altındaki nedenler neler bakalım sonuçlara göre dedi..Anneler nerede hata yapıyorum acaba bakamiyor muyum demeye başladım ![]()
Merhaba Canım aramıza hoş geldin! Öncelikle çok zorlayıcı bir süreç yaşadığını anlıyorum ve yalnız olmadığını bilmeni istiyorum. İlk bebekle böyle zorluklar yaşamak, endişe ve üzüntü getirebiliyor, ama sen elinden gelenin en iyisini yapıyorsun! Kolik ve fışkırarak kusma gibi durumlar gerçekten yorucu olabilir. Özellikle reflü ya da sindirim sisteminde hassasiyet varsa, bebeğin sık sık bu şekilde kusabilir ve iştahsızlık yaşayabilir.
Doktorun gerekli testleri yapıyor, bu çok önemli çünkü bazen altta yatan nedenleri anlamak, doğru çözüm yollarını bulmak için gerekli. İdrar ve gaita testi sonucuna göre doktorunuz daha net yönlendirmelerde bulunacaktır. Bebeklerde reflüye benzer durumlar için genelde bazı öneriler var, belki bunlar biraz yardımcı olabilir:
-
Sık ve Az Az Beslemek: Bebeğini az az ama sık sık beslemeyi deneyebilirsin. Küçük miktarlarla sık beslemek, sindirim sistemini zorlamadan beslenmesini sağlayabilir.
-
Yavaş Akışlı Biberon: Eğer biberonla besliyorsan, yavaş akışlı bir biberon seçmek daha rahat edebilir, çünkü hızlı akan süt ya da mama kusmaya sebep olabilir.
-
Reflü Yastığı Kullanmak: Beslenme sonrası bebeğini biraz eğimli bir şekilde yatırmak, kusmayı azaltmaya yardımcı olabilir.
-
Sakin Kalmak: Biliyorum, çok zor, ama bebeğin senin huzursuzluğunu hissedebilir. Sakin kalmak bazen bebeğe de iyi geliyor, kendini zor durumda hissettiğinde yardım istemekten çekinme.
Bunların yanı sıra doktorun yönlendirmelerine göre ilerlemen en doğrusu. Kendine karşı nazik ol; bu süreç geçici, her şey yoluna girecek. Buradayız, desteğe her zaman ihtiyacın olduğunda yazabilirsin. ![]()