Kızlar bebeğim 15 aylık olmak üzere ama 1 haftaya yakındır burnu tıkalı, 4-5 gün önce de 2 gece ateşi 38.3 e çıktı, salyası da arttı diş çıkaracak sanırım. Ara ara hapşırıyor, kaç gündür iştahsız mamayı bile az içiyor. Her gün burnunu 3-4 kere açıyorum. Şükür keyfi yerinde ama biraz huysuzluğu oluyor normal olark. İştahsızlık için önereceğiniz bir sey var mı ? Bende grip olacağım belirtiler başladı yavaştan ve hamileyim bana da doğal yollarla önereceğiniz bir sey var mı ?
Geçmiş olsun hastLik zmni iştahsız bizde yaşadık ve ek gıda yiyen çocuğum yemez oldu şuan dişten mi neden bilmiyorum sadece emiyor üç hafta süren hastalgii oldu ondan beride bişey yediremez oldum çok ısrar edinxese kusuyo
Teşekkür ederim size de geçmiş olsun. İnsanın canı sıkılıyor böyle görünce. Sağlık ocağına götürsem antibiyotik verecek mecbur kalmadıkça antibiyotik vermek istemiyorum. Umarım bir an önce iştahları düzelir, sağlıklarına kavuşurlar ![]()
Aynen mümkün olduğunca evde takip edin ben geçen sene burnu akıyor diye çok götürdum antibiyotik verip gönderidile ve kullandım ama ona rağmen genede gec geçiyordu en iyisi evde sık temizle yapıp ağrı kesici verip takip etmek çok ağır olmadiig surece goturmemek lazim su ara hastaneler hastalık kaynıyor zaten
Doğru valla öyle ya. Herkes hasta, simdi hastaneye giden de hasta çıkabilir