15 aylık bebeğim 3 gündür hem grip hem de diş çıkarıyor ve 3 gündür ağzına lokma koymuyor sadece cici bebeli süt içiyor. iştahını açmak için ne yapmam lazım? istah açıcı bebek macunları dan alsam mı acaba doktor onayı olmadan kullanılır mı ya da kullanıp faydasını gören var mı?
Cici bebe bisküvisini vermeyin bebeğinize çok zararlı benim bebeğimde 15 aylık iştah için macun veriyorum ve gerçekten çok iyi geldi akşama kadar dolabın önünden ayrılmıyor
ne zararı olabilir ki ne macunu kullaniyor sunuz nerden alıyorsunuz
Kanserojen madde içeriyor ilk bebeğime bende yediriyordum sağlık ocağındaki doktorumuz bebeğinin kanser olmasını istiyorsan yedir demişti siz bilirsiniz tabikide
Cici bebe yerine e bebek de hurmalı keçi boynuzlu bisküviler var canım keçi sütlü pekmezli onlardan kullana bilirsin içerigi de temiz macun ben kullanmadım görüncem kızına almıştı çok işrahsız ama 15 gün kadar kullanmış çocuk hasta oldu kan değerleri bozulmuş sürekli ishal düşmeyen ateş sonrası gittiler çocuk bi aya yakın hastanede yattı macun gibi yada daha farklı karışımları doktor kontrolü oldan kullanma derim her çocugun bünyesi aynı değil
